Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2017-07-29, 14:58
  #13
Medlem
Gantz92s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av torkel2
Menar du Harakiri gubben? Fyfan, vilka jävla kunder han verkar ha. Den andra snubben var bara tuff för han fått i sig lite dricka, precis som många andra av hans kunder verkar vara.

Denna här tycker jag kvalar in som bad boy. Han kunde ju dessutom sätta i sig en av de där skitstarka korvarna tämligen oberörd.
https://youtu.be/RDedMrCjWbE

Han tog ju dock bra tid på sig och börja käka. Sen verkar han för skön för att vara en "bad boy" de förknippar jag med otrevlig personlighet.
Citera
2017-07-29, 18:40
  #14
Medlem
Drinkycrows avatar
Snackar tjejer ens om bad boys längre? Känns som en fjortisgrej... Det verkar mest vara "snälla killar" som är så säkra på att alla tjejer vill ha bad boys. Alla mina nära vänner är tjejer och jag har inte hört någon snacka om bad boys i riktiga livet eller ens uttryckt att de gillar farliga snubbar på så länge jag kan minnas.

Tror dock jag fattar vilka bad boys du har sett bilder på, modell i läderjacka, solbrillor, stylat hår men två dagarsstubb

Men begreppet bad boy betyder väl mer ser lite farlig ut. Som alkoholist, medicinvägrande bipolär och knarklangare har jag aldrig träffat någon brud än som länge som är ute efter en badboy men jag ligger ju heller inte med fjortonåringar. Självklart är snubbarna tjejer dreglar över snygga oavsett om det är bad boys, Ryan Gosling eller någon stureplansprofil.
Citera
2017-07-29, 19:03
  #15
Medlem
Ravenboxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av absoluut
bad boy image menar dom. alltså en kille som ser bad/beast ut. synliga käkben, muskler, han röker, är bad ja du fattar grejen. finns 2 typer. en vanlig bad boy eller en sådan som är modell.
Modeller kan inte vara bad boys madam. Möjligtvis skådespelare men fan inte fotomodeller som frilansar för dressman. Dom får sina näsben inskallade av persbrandt.
Citera
2017-07-29, 22:16
  #16
Medlem
Drinkycrows avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ravenbox
Modeller kan inte vara bad boys madam. Möjligtvis skådespelare men fan inte fotomodeller som frilansar för dressman. Dom får sina näsben inskallade av persbrandt.

Det räcker att palla äpplen så är man en bad boy, kraven är tamigfan lägre än examenskraven på Livets Hårda Skola.
Citera
2017-07-29, 22:58
  #17
Medlem
Japp, bara snygga killar/män kan vara badboys... Har jag också märkt.
Citera
2017-07-30, 17:18
  #18
Medlem
Är Justin Bieber en badboy? Har ju massa taturringar och allt? Tjejer är ju galna i honom?

Tänk å andra sidan om han hamnade i fängelset..Då skulle han bli en buttboy
Citera
2017-07-30, 23:05
  #19
Medlem
NietzschesHorses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Darkangel.
Jag har märkt att när tjejer oftast snackar om "bad boys" så slänger de upp bilder på fotomod eller andra snygga män som de aldrig har träffat och skriver vilken "bad boy" han är. Hur vet dessa tjejer om killarna är "bad" eller inte? Låter väldigt löjligt. Känns som ordet används i fel sammanhang. Någon annan än jag som har märkt av detta fenomén?

Baby Face Nelson var väl allt annat än en svärmorsdröm iaf ;-)

Ta inte vad dessa kvinnor säger på så stort allvar. Verkligheten blir svårorienterad och ja faktiskt farlig om du litar på deras omdöme.

Jag har suttit i samma rum med rånare där tjejerna trott att de varit pundiga datornördar typ. Emedan de trott att killen med modellutseendet (som också tydligt var "off" I gruppen) var kåkfarare och ledare trots att han inte ens snattat en gång i hela sitt liv. De är ganska söta.
Sådant här märker vi män ganska fort vem som är vad, klart att det är delvis utseende men inte alls mkt. Mest sättet att prata, attityd, inställning, blick, kroppsspråk. Det är en instinktiv grej som vi män tränats i sedan skolåldern då vi tillskillnad från tjejer slåss mot andra killar, eller i vissas fall försöker undvika våld.

Hur kan du tro att de skulle kunna bedöma om en man är farlig eller inte, kriminell eller laglydig? Om skiten slår i fläkten gör du bäst i att lita på ditt eget omdöme, erfarenhet och intuition.
Många kvinnor saknar, trots myten, i stort denna intuition. Vi män har fått denna sedan vi var jägare på savannen och det är helt enkelt en evolutionär rest.
__________________
Senast redigerad av NietzschesHorse 2017-07-30 kl. 23:16.
Citera
2017-07-31, 16:21
  #20
Medlem
Roidberts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Drinkycrow
Men begreppet bad boy betyder väl mer ser lite farlig ut. Som alkoholist, medicinvägrande bipolär och knarklangare har jag aldrig träffat någon brud än som länge som är ute efter en badboy men jag ligger ju heller inte med fjortonåringar. Självklart är snubbarna tjejer dreglar över snygga oavsett om det är bad boys, Ryan Gosling eller någon stureplansprofil.

Det låter som att du är en bad boy själv .
Citera
2017-07-31, 21:38
  #21
Medlem
CompressorVanes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Darkangel.
Jag har märkt att när tjejer oftast snackar om "bad boys" så slänger de upp bilder på fotomod eller andra snygga män som de aldrig har träffat och skriver vilken "bad boy" han är. Hur vet dessa tjejer om killarna är "bad" eller inte? Låter väldigt löjligt. Känns som ordet används i fel sammanhang. Någon annan än jag som har märkt av detta fenomén?

Ja omogna småbrudar har väl inte sådär stor koll?
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback