Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2017-07-30, 22:10
  #13
Medlem
Värst vad känsliga alla är. Tyckte bara att frågan var så bananas och svaret så uppenbart.

Berusning är ohälsosamt men ger en paus från verkligheten som annars ofta är en besvikelse, särskilt om man har högt uppsatta mål i livet. Därför kan man bli lyckligare genom att inse sina begränsningar och sikta lägre.

Har man dessutom taskiga förutsättningar är det vanligen bättre att leva nykter, för att undvika att sänka sig ytterligare.

Livet är inte alltid rättvist och man möter många arslen. Vissa gör det i spegeln och jag är en av dem, vilket inte förändrar sanningen i mitt tidigare inlägg... och jag önskar dig fortfarande lycka till.
Citera
2017-08-06, 10:46
  #14
Medlem
Har knarkat en hel del och kan säga att det livet som nykter inte innefattar mycket kickar eller känslor av av sinnesförändrade tillstånd. När man mår riktigt bra så är det bara en frid inombords som tar bort all begäran efter kick och att bli hög.

Men har dock kommit rätt nära på att känna mig lite hög när jag gjort frigörande andning i en timme, då kunde jag inte ens ställa mig upp efter och var extremt avslappnad. Att basta riktigt hårt, kyla ner sig, basta igen så blir man rätt väck och får en schysst känsla i kroppen. Sen kan väl riktigt riktigt bra sex med nån man älskar få en att känna sig hög på livet.
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback