Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2017-08-04, 15:01
  #13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av IKN
Det uppenbara är väl att gå med i någon nationell organisation? Nordiska motståndsrörelsen? Nordisk ungdom?

Ingen av dessa gör tillräckligt enligt mig.
Citera
2017-08-04, 15:05
  #14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av shahramajdari
Tycker att man ska sätta en kula i pannan på pedofilen och muslimen Stefan Löfvén. Det är det bästa man kan göra.
Hade velat göra det mer än något annat men media hade bara utnyttjat händelsen till att smutskasta nationalisterna ännu mer sen hade Sverige förbjudit höger partier. Bättre att komma till makten och sen sen fängsla honom och avrätta hela hans blod linje framför honom innan man kastar han i en mörk cell och låter honom svälta igen sen mata han lik till grisarna.
Citera
2017-08-04, 15:13
  #15
Medlem
Enligt mig är det enda som kan rädda Sverige samt även Europa är att folket tar till våld revolution på riktigt.
Och det måste göras snart jag har en liten lillasyster på 4 år och bara tanken på att vilket land hon kommer växa upp i gör mig äcklad.

Demokratin måste försvinna våra politiker skiter i folket så länge dom får sina feta löner och kan leva bra, demokratin är bara till för eliten Stefan skiter fullständigt i om min lilla syster blir våldtagen om min farmor farfar svälter så länge han kan sitta där och tro han är viktig så är han nöjd.
Citera
2017-08-04, 15:15
  #16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Joddlaren79
Hej jag undrar vad jag som ensam person kan göra för att hjälpa både mitt land och folk?

Nu på senaste tiden har man läst mycket om den vita mannens död vilket man blir lite deppad av iallafall jag... så jag vill veta vad JAG kan göra för att hjälpa mitt folk och land funderar själv på att anmäla mig frivilligt att hjälpa våra pensionärer osv hade det varit uppskattat av folket?
Vad mer finns det att göra? Än så länge vill jag hålla mig inom lagens arm men om vi fantiserar lite om man går utanför lagens arm vad hade man kunnat göra då? Satsa på politiska mål eller liknande? Vilka mål hade varit bäst för både folk och fosterland att ge sig på?
Mvh

Rösta bort pedofilen och muslimen Stefan Löfvén. ett annat alternativ är att du sätter en kula i "det".
Citera
2017-08-04, 15:31
  #17
Medlem
adolf512s avatar
Det mest effektiva är att knulla utan preventivmedel så att det blir fler vita barn.
Citera
2017-08-04, 16:43
  #18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av adolf512
Det mest effektiva är att knulla utan preventivmedel så att det blir fler vita barn.

Ska det funka måste aborter förbjudas för vita.
Citera
2017-08-05, 02:57
  #19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Joddlaren79
Ska det funka måste aborter förbjudas för vita.

Glöm revolutionstramset. Engagera dig i SD. De kommer att behöva folk för att fylla platser i kommuner efter nästa års val. Börja där.

Du har säkert hört tramset om att SD "anpassar" sig o.s.v. Påverka det då genom att gå med i partiet. Partier kan förändras på många sätt.
Citera
2017-08-05, 03:01
  #20
Medlem
Hegernatarens avatar
Ingen annan som svurit trohet till Hitler? Det känns bra kan jag lova!
Citera
2017-08-05, 10:40
  #21
Medlem
pollenpers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Joddlaren79
Hade velat göra det mer än något annat men media hade bara utnyttjat händelsen till att smutskasta nationalisterna ännu mer sen hade Sverige förbjudit höger partier. Bättre att komma till makten och sen sen fängsla honom och avrätta hela hans blod linje framför honom innan man kastar han i en mörk cell och låter honom svälta igen sen mata han lik till grisarna.
Är det sånt här vi kan vänts oss om nassarna kommer till makten?
Citera
2017-08-05, 12:22
  #22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hegernataren
Ingen annan som svurit trohet till Hitler? Det känns bra kan jag lova!

Efter att ha övervägt detta en stund har jag kommit fram till att en invasion av Polen inte skulle vara till Sveriges fördel i nuläget.

Vidare så har svensk försvarsmakt inte möjlighet eller manskap att inleda ett större krig på vår östfront, inte ens med lite hjälp från Finland.
Citera
2017-08-09, 18:19
  #23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Joddlaren79
Ingen av dessa gör tillräckligt enligt mig.

Nähä, vad gör du själv då?
Citera
2017-09-30, 16:46
  #24
Medlem
feedmenoss avatar
Knulla en jävla massa vita brudar, (våldta helst inte det är invandrare till för) sprid säden lite här o där... Stöd eller bli medlem i Nordiska motståndsrörelsen, eller nordisk ungdom. Det lite mer extrema skulle kanske vara att ge invandrare en dos av sin egen medicin, dvs en massiv terrorattack mot invandrare, fast om saken blir sämre eller bättre av det för oss vita det vettefan.
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback