Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2017-07-28, 21:41
  #1
Medlem
Hej jag undrar vad jag som ensam person kan göra för att hjälpa både mitt land och folk?

Nu på senaste tiden har man läst mycket om den vita mannens död vilket man blir lite deppad av iallafall jag... så jag vill veta vad JAG kan göra för att hjälpa mitt folk och land funderar själv på att anmäla mig frivilligt att hjälpa våra pensionärer osv hade det varit uppskattat av folket?
Vad mer finns det att göra? Än så länge vill jag hålla mig inom lagens arm men om vi fantiserar lite om man går utanför lagens arm vad hade man kunnat göra då? Satsa på politiska mål eller liknande? Vilka mål hade varit bäst för både folk och fosterland att ge sig på?
Mvh
Citera
2017-07-28, 21:53
  #2
Medlem
välkommenti bups avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Joddlaren79
Hej jag undrar vad jag som ensam person kan göra för att hjälpa både mitt land och folk?

Nu på senaste tiden har man läst mycket om den vita mannens död vilket man blir lite deppad av iallafall jag... så jag vill veta vad JAG kan göra för att hjälpa mitt folk och land funderar själv på att anmäla mig frivilligt att hjälpa våra pensionärer osv hade det varit uppskattat av folket?
Vad mer finns det att göra? Än så länge vill jag hålla mig inom lagens arm men om vi fantiserar lite om man går utanför lagens arm vad hade man kunnat göra då? Satsa på politiska mål eller liknande? Vilka mål hade varit bäst för både folk och fosterland att ge sig på?
Mvh


Det du ska göra är att tjäna sjukliga mängder pengar och sedan hjälpa människor.

Du skall ICKE ge pengar till någon välgörenhet.

Du ska starta härbärgen och sedan vård av missbrukare och allmänt sjuka.
Du ska skapa företag som vågar anställa våra ungdomar.
Du ska skapa fastigheter som vågar hyra ut till någon som aldrig hyrt något förut.
Du ska skapa något som vågar ge människor en första och andra chans.
Citera
2017-07-28, 21:55
  #3
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av välkommenti bup
Det du ska göra är att tjäna sjukliga mängder pengar och sedan hjälpa människor.

Du skall ICKE ge pengar till någon välgörenhet.

Du ska starta härbärgen och sedan vård av missbrukare och allmänt sjuka.
Du ska skapa företag som vågar anställa våra ungdomar.
Du ska skapa fastigheter som vågar hyra ut till någon som aldrig hyrt något förut.
Du ska skapa något som vågar ge människor en första och andra chans.
+1
Citera
2017-07-28, 23:23
  #4
Medlem
Som ensam kan du inte göra så jättemycket, men tillsammans med andra blir man en starkare kraft. Så mitt tips får bli att gå med i eller på annat sätt stödja Nordiska Motståndsrörelsen, www.nordfront.se
Citera
2017-07-28, 23:39
  #5
Medlem
filmfreaks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Joddlaren79
Hej jag undrar vad jag som ensam person kan göra för att hjälpa både mitt land och folk?
Skapa nytta. Givetvis kan du skapa nytta med målmedvetenhet och hårt arbete, men med tanke på att Sverige är ett högteknologiskt land, med arbetskraftsbrist inom en del sektorer, så kan en gedigen utbildning vara en bra grund att stå på.
Citera
2017-07-29, 00:34
  #6
Medlem
Hegernatarens avatar
Prisa Hitler! Hylla honom! Visa din tacksamhet för färders dygd och dåd!
Citera
2017-07-29, 02:43
  #7
Medlem
Det uppenbara är väl att gå med i någon nationell organisation? Nordiska motståndsrörelsen? Nordisk ungdom?
Citera
2017-07-29, 02:46
  #8
Medlem
Hegernatarens avatar
Jag har alltid funnit denna låten väldigt instruktiv:
https://www.youtube.com/watch?v=1IjZpPToGOg

De kallar det en parodi, men jag levde mitt liv efter den under det glada 90-talet!
Citera
2017-07-29, 02:47
  #9
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Joddlaren79
Hej jag undrar vad jag som ensam person kan göra för att hjälpa både mitt land och folk?

Nu på senaste tiden har man läst mycket om den vita mannens död vilket man blir lite deppad av iallafall jag... så jag vill veta vad JAG kan göra för att hjälpa mitt folk och land funderar själv på att anmäla mig frivilligt att hjälpa våra pensionärer osv hade det varit uppskattat av folket?
Vad mer finns det att göra? Än så länge vill jag hålla mig inom lagens arm men om vi fantiserar lite om man går utanför lagens arm vad hade man kunnat göra då? Satsa på politiska mål eller liknande? Vilka mål hade varit bäst för både folk och fosterland att ge sig på?
Mvh

Tycker att man ska sätta en kula i pannan på pedofilen och muslimen Stefan Löfvén. Det är det bästa man kan göra.
Citera
2017-07-29, 02:54
  #10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av shahramajdari
Tycker att man ska sätta en kula i pannan på pedofilen och muslimen Stefan Löfvén. Det är det bästa man kan göra.

Knappast han som styr ändå, så det hjälper föga. Kommer bara en ny idiot som fortsätter samma agenda.
Citera
2017-07-31, 02:38
  #11
Medlem
har-du-ens-betygs avatar
Cucks och PKiter. Filma när du eller flera ger dem en fet käftsmäll och edita filmen innan du lägger upp den på Youtube.
Citera
2017-08-04, 15:00
  #12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vintir
Som ensam kan du inte göra så jättemycket, men tillsammans med andra blir man en starkare kraft. Så mitt tips får bli att gå med i eller på annat sätt stödja Nordiska Motståndsrörelsen, www.nordfront.se

Stödjer deras ideologi redan men tycker inte att dom gör tillräckligt att gå runt och demonstrera gör ingen nytta tycker jag, visst man får medias uppmärksamhet på sig under någon dag men en vecka senare är det precis som det aldrig hänt. Det pågår ett folkutbyte av hela Europa och alla ligger och sover jag har extremt mycket ilska i mig som jag inte tagit ut än på grund av det som pågår i Europa. Vill inte heller ta ut den ilskan genom att ta en kniv och gå ut och hugga negroider då är man ju precis lika korkad som dom.

Kommer dagen där jag inte kan hålla inne ilskan ska jag satsa på brevik style om man säger så.
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback