Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-07-28, 19:09
  #1
Medlem
jag känner mig nojig över att vila, vad kan jag göra????????????????????????????????
Citera
2017-07-28, 19:10
  #2
Medlem
f30malmos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Surfnturp
jag känner mig nojig över att vila, vad kan jag göra????????????????????????????????
Tog du allt på en gång precis nu?
Citera
2017-07-28, 19:13
  #3
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Surfnturp
jag känner mig nojig över att vila, vad kan jag göra????????????????????????????????
3,4g... Någon som har legat i något så ini helvete.

Och ja nog kan du sova det värsta som kan hända är att du dör.
Citera
2017-07-28, 19:17
  #4
Medlem
elastikmandens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Surfnturp
jag känner mig nojig över att vila, vad kan jag göra????????????????????????????????

Man skall inte använda droger, möjligen alkohol, SOV!

Om i fall du har ett sommarjobb, så SOV, och håll snudan så långt i från annat än alkohol. Du kommer snabbt att bli förlorat till de lastas värld, dem som som inte orkar vakna på morgonen p.g.a. Bakfylla. Du är väl full medveten om att de små "ensamkommande" härjar, när alla våra "svenska" småpojkar sover av sig fyllan"?Men, klart, då behöver ni ju inte gnälla på DEM?
__________________
Senast redigerad av elastikmanden 2017-07-28 kl. 19:24.
Citera
2017-07-28, 19:18
  #5
Medlem
Kall handduk för att kyla ner kroppen och vila/sova är nog det bästa du kan göra på egen hand.

När man dör av kokainöverdos så där man av hjärt- och kärlproblem på grund av att kroppen blir överhettad eller hjärnan överaktiv.

Att vila borde vara den aktiviteten som lugnar bäst. Du borde inte dricka alkohol eftersom det ökar hjärtfrekvensen ännu mer.
Citera
2017-09-24, 03:33
  #6
Medlem
robertlus avatar
Du hade död för länge sedan om det hade varit potent kokain. Du har en timmes lucka då skiten är som mest aktiv, sen är det ju bara att börja vila? man dör inte av överdos efter att skiten börjar gå ur kroppen utan i det läget skiten kickar in för fullt. Då hade du nog inte kunnat skriva här heller. Men är du orolig? ring 1177 eller 112 och berätta vilka dumheter du håller på med. Och sluta ta kokain! En av dom få CS droger du FAKTIST kan ta en överdos på...
Citera
2017-09-24, 03:58
  #7
Medlem
Cheeswisss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Surfnturp
jag känner mig nojig över att vila, vad kan jag göra????????????????????????????????


Ta ett bad,, då slappnar du av, sätt mobilen på ljudlös, och lyssna inte på vad andra säger
Citera
2017-09-24, 04:00
  #8
Medlem
arabansplitternys avatar
Nu e ja typ 2 månader sen men som tidigare nämnt i tråden av en annan användare hade TS varit stendöd om han intog 3,4g riktigt kokain.
Måste varit riktigt urbankat skit.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback