• 1
  • 2
2017-07-28, 21:33
Medlem
gurkmajjas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jagkallasbullen
Såg samma sak när jag var påväg hem. Mina pengar på att det är minst en somalier eller någon annan av de där ligisterna inblandade.
Norra bantorget har ju länge huserat alkoholiserade negrer av varierande svarthetsgrad. Nu är det tydligen inte GM på bilden men den personen ser vit ut. Kan ju ha varit en konfrontation mellan vanliga hederliga svennefyllon och negeralkisar.
Citera
2017-07-28, 22:12
Medlem
SlagenSvensks avatar
Det är nog en svensk fylla som gått fel, blir mer fyllebråk på sommaren. Kanske en alkis, kanske en tjackis, taskig självkänsla och förlorad heder, han blev provocerad

/SS
Citera
2017-07-28, 23:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SlagenSvensk
Det är nog en svensk fylla som gått fel, blir mer fyllebråk på sommaren. Kanske en alkis, kanske en tjackis, taskig självkänsla och förlorad heder, han blev provocerad

/SS

Säkert en bankdirektör som fick grillkorven i halsen och knivhögg en tjackis som skrattade åt kostymen eller så var det en busschaufför, pizzabagare.
Citera
2017-07-29, 13:12
Medlem
EbolaTillAllas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LivingOnlyOnce
Krävs det fyra poliser på en snubbe?

Nä det kan såklart räcka med en polis som däckar MGM med en rak höger.

Nu går verksamheten ut på att minimera skaderisken både för poliser och de som skall gripas så då är fyra ganska lagom.
Citera
2017-07-30, 07:02
Medlem
NickSonnys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MiBeth
Det ser rätt överdrivet ut att halvligga på GM , fast sett värre tänker på en som rånade försökte råna en butik och 7 väktare bombarderade killen med batonger , undrar om killen lever . det var avskyvärt att läsa om och se bilder .finns fanns tråd förra vintern tror jag .
jag tänker även på killen i Bagarmossen som inte gjort ett skit och blev skjuten i huvudet . de borde rikta i sitt eget jävla huvud tryck .
Play stupid games, win stupid prizes.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in