Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-07-28, 17:51
  #1
Medlem
någon som vet festivaler och/eller raves i år?? missade bråvalla och emmaboda för låg hemma med stans jävla avtändning. Är väldigt sugen på ett så kallat skogsrave som nydligen fanns i Värmland. Frågar endast detta för jag vill ju också uppleva åtminstone nått bra i år. Börjar bli rätt tröttsamt att ta ecstasy tex i vännens lägenhet eller ute osv, vill få mig en upplevelse för en gångsskull.
Citera
2017-07-29, 14:21
  #2
Medlem
wastaahs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av absoluut
någon som vet festivaler och/eller raves i år?? missade bråvalla och emmaboda för låg hemma med stans jävla avtändning. Är väldigt sugen på ett så kallat skogsrave som nydligen fanns i Värmland. Frågar endast detta för jag vill ju också uppleva åtminstone nått bra i år. Börjar bli rätt tröttsamt att ta ecstasy tex i vännens lägenhet eller ute osv, vill få mig en upplevelse för en gångsskull.

Technostate har ett event på ingång som lär vara bra förutsatt att det inte är fullt, annars är det inte direkt svårt att hitta öppna open airs iaf i stockholm
__________________
Senast redigerad av wastaah 2017-07-29 kl. 14:24.
Citera
2017-07-30, 16:54
  #3
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av wastaah
Technostate har ett event på ingång som lär vara bra förutsatt att det inte är fullt, annars är det inte direkt svårt att hitta öppna open airs iaf i stockholm

men om man vill dra med hela gänget, måste alla visa upp legggggg???????
Citera
2017-09-28, 09:55
  #4
Medlem
Finns väldigt många mindre raves i Malmö hela hösten. Bara till att åka ner!
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback