Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 7
  • 8
2017-07-30, 17:18
  #85
Medlem
Browndawgs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Office
Precis, tyckte Vettel hanterade det rätt bra. Trist för Kimi kanske att komma två men han verkade ju rätt tillfreds med det också.


Nån som har någon länk till vad Verstappen sa efter racet om incidenten med Ricciardo?

Kimi var nog mest glad över semester så han får dricka Koskenkorva.

Jag såg intervjun, Verstappen så något i stil med att han fick en upplåsning av däcken för Hamilton var framför och efter det var han bara passagerare.

Däremot var Ricciardos intervju hetare, han var väldigt besviken och irriterad. Hoppades på att Verstappen skulle ta det som en man osv.
2017-07-30, 18:26
  #86
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av neukenindekeuken
Vettel förlorade nog min heder idag när han inte ens tackar kimi,som går iväg ist med huvudet i marken rånad från en vinst. Istället Vettel firar som han vore värd vinsten. Ok det är F1 men lite sportmanship måste man ha iaf och ferrari saknar totalt det, det har man sett genom åren med Barichello som slagpåse osv.
Hamilton och Mercedes visar iaf lite respekt när dom låter Bottas få sin 3e plats.
bla bla bla, sauber styrs av apor nånstans?
Vettel tackade ju Kimi efter racet?
2017-07-30, 23:19
  #87
Medlem
https://www.youtube.com/watch?v=KaCf_IV2ZdQ

säsongen kommentar

"suck my balls honey"

bra att hulkenberg äntligen få smak på sin egen medicin lilla divan

tydligen gnällt extra mycket hos domarna också om extra straff för magnussen han kanske ska kolla vad han gjorde i första kurvan innan han öppnar käften
2017-07-31, 00:49
  #88
Medlem
AnnaPetrovnas avatar
Kimi var riktigt jävla förbannad både under och efter loppet. Men vad kan man vänta sig av ett stall som sparkade sin senaste världsmästare?
2017-07-31, 09:15
  #89
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AnnaPetrovna
Kimi var riktigt jävla förbannad både under och efter loppet. Men vad kan man vänta sig av ett stall som sparkade sin senaste världsmästare?

Ingen som tvingar Räkan att köra för Ferrari.
Ferrari som stall har så länge jag minns kört samma linje.

Stallet har alltid varit prio ett.
Det som hände mellan mercedesförarna förra säsongen
kommer aldrig att hända i ett stall som Ferrari.

Blir lika förvånad varje gång om all okunskap om Ferrari.
Är det första säsongen för dig som du följer F1?
2017-07-31, 19:15
  #90
Medlem
Browndawgs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av svartellervitt
Ingen som tvingar Räkan att köra för Ferrari.
Ferrari som stall har så länge jag minns kört samma linje.

Stallet har alltid varit prio ett.
Det som hände mellan mercedesförarna förra säsongen
kommer aldrig att hända i ett stall som Ferrari.

Blir lika förvånad varje gång om all okunskap om Ferrari.
Är det första säsongen för dig som du följer F1?

Njaa det har varit ganska så jäkla frostigt inom Ferrari också genom tiderna. Rosberg/Hamilton var ganska tamt om man ser till historiken i olika stall i F1. Men ovanligare nuförtiden.
2017-07-31, 22:53
  #91
Medlem
menfrassedås avatar
Citat:
Ursprungligen postat av welcometoreality
Dubbelt för Ferrarri, det var ju ett tag sen sist.Kimi och Bottas på pallen snyggt
Hatten av för förarna från lillebrorlandet.
2017-08-01, 11:03
  #92
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Browndawg
Njaa det har varit ganska så jäkla frostigt inom Ferrari också genom tiderna. Rosberg/Hamilton var ganska tamt om man ser till historiken i olika stall i F1. Men ovanligare nuförtiden.

Du förstod inte min poäng.
  • 7
  • 8

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback