Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-07-28, 10:56
  #1
Medlem
tjo
har rökt myyyycket mer än ja klarar av senaste dagarna, vet ja är känslig mot cb (får väldigt förhöjd ångest efter bara nån gång) men har ändå använt de en del senaste året. har dock tagit en paus ganska länge nu, i princip slutat helt innan ja av nån jävla anledning fick för mig att kicka konstant under flera dagars/nån vecka kanske ja vet inte ens helt ärligt, tid (dunderrrrbruning) med 0 tolerans o sen pröva tjack första gången... drog alltså första linan stört efterbäng o typ dum i huvet redan (redan här va uppfattningen om senaste dagarna fucked) eftersom ja rökt mer än ja klarar.

hade fett kul under kvällen och fick ingen at som jag blev varnad för, däremot misstänker jag psykos lol. har aldrig hänt mig tidigare men ja skitzar sönder, känner mig inte som mig själv, har NOLL uppfattning om var och när jag gjorde saker ja gjort senaste dagarna och har även blackoutat flera dagar och minns verkligen ingenting utom något enstaka vagt minne. kan typ inte skriva texter/sms utan att det ser så jävla konstigt ut heller, och jag skriver inte som mig, låter inte som mig, ser inte ut som mig.... vne hur ja ens hamna här då ja brukar ha lite jävla självkontroll o knappt ens röka öht, eftersom jag VET att jag inte klarar det och sen slänga på tjack på de🤷🏼‍♀️ well well gjort e gjort o nu får ja ju sota för det iaf

men jag vet att de inte är vanlig ångest o känns nt som at heller, de här kan va obehagligaste känslan ja haft nånsin och jag är helt väck i huvet. EXTREMT paranoid också, får hjärtklappning, gråter från ingenstans osv osv osv. hursomhelst, jag har ingen nära "ansvarsfull" person som kan hjälpa mig som hade accepterat att ja knarkat så vet inte riktigt va ja ska göra asså, har inte sovit elr ätit på mer än ett dygn o har haft störd sömn och matvanor innan dess också. har dock druckit mkt vatten.
har en kompis som kanske skulle kunna ge ångestdämpande, hjälper det elr är de dumt att hålla på med några mer substanser öht?

visst att man blir lite skum av lite sömn och ingen mat men dehär kan fan inte va normalt

vet inte om dehär är rätt ställe men vet inte va ja ska göra lol
Citera
2017-07-28, 10:59
  #2
Medlem
FuGeeLalas avatar
Ät, drick vatten och sov.
Citera
2017-07-28, 11:12
  #3
Medlem
Hej,

Ät bra och försök att sova. Det kommer bli mycket bättre när du får sömn. Ta inga ångestdämpande tabletter, det är min åsikt i alla fall. Folk har alltid olika tycke om när det passar att ta hjälp utav sånt. Ät något stabilt och bra och sätt på lugn musik och försök att sova. Sen när du vaknar kommer du att må mycket bättre, det som händer just nu är att din kropp har tagit relativt mycket stryk och din hjärna har gått i varv och inte fått chansen att vila.

Oroa dig inte för mycket i onödan, men skyll dig själv också och lär dig utav det istället om du inte kan hantera droger.

Lycka till!
Citera
2017-07-28, 11:16
  #4
Medlem
Det är ångesten som talar, försök att få tå tag i lite lugnande och sov. Sluta rök cb och sluta absolut att ta tjack.
__________________
Senast redigerad av alterswede 2017-07-28 kl. 11:19.
Citera
2017-07-28, 11:26
  #5
Medlem
Tripportreats avatar
Bara det faktum att du misstänker psykos är ett bevis på att du inte är psykotisk, är man psykotisk saknar man insikt om detta och tror att allt är på riktigt.

Du har knarkat mer än vad ditt psyke och kropp gillar och behöver nog bara återhämta dig, chilla med droger och försök leva så hälsosamt du pallar en tid så är du nog på banan snart igen.

//tripportreat
Citera
2017-07-28, 11:46
  #6
Medlem
Det går över, Det är inte förevigt.
Imorgon kommer du må bättre, Visst denna dagen är fucked men det blir bättre.
Du KOMMER få tillbaka ditt sinne och själ.
Peta INTE i dig mer skit, Ät en smörgås kolla på teve. Bara relaxa och imorgon är du på väg tillbaka.
Du har haft en svacka och du kommer komma på fötter igen, JAG tror på dig.

Berätta hur det gått
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback