Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-07-28, 09:10
  #1
Medlem
är inne på min tredje dag(ursäkta förövrigt om det är dåligt skrivet men är grymt förvirrad) all känsel och kordination är borta endast stickningar i händer och fötter. jobbiga små yrselattacker samt kramp.

vill också säga att jag inte tror att jag är döende eller så men mår sjukt dåligt.

har på dessa 3 dagar intagit endast 2 gram 1g oralt och ett nasalt slarvat en del med maten skall dock sägas.

till min fråga finns det kemikalier eller dylikt som kan ge dessa syptom eller slog det bara fel så att säga?

mvh
Citera
2017-07-28, 10:00
  #2
Medlem
Allwayz0ntops avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zoftzoloft
är inne på min tredje dag(ursäkta förövrigt om det är dåligt skrivet men är grymt förvirrad) all känsel och kordination är borta endast stickningar i händer och fötter. jobbiga små yrselattacker samt kramp.

vill också säga att jag inte tror att jag är döende eller så men mår sjukt dåligt.

har på dessa 3 dagar intagit endast 2 gram 1g oralt och ett nasalt slarvat en del med maten skall dock sägas.

till min fråga finns det kemikalier eller dylikt som kan ge dessa syptom eller slog det bara fel så att säga?

mvh
Låter som hedeligt amfetamin. brukar oxå känna sådärefter för lång tid på doset samt dåligt med näring.
Citera
2017-07-28, 14:23
  #3
Medlem
Se till att äta ordentligt sedan försök sov så ordnar det sig nog .
Citera
2017-07-28, 14:25
  #4
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Allwayz0ntop
Låter som hedeligt amfetamin. brukar oxå känna sådärefter för lång tid på doset samt dåligt med näring.

OKEJ tack så mycket. använd anfetamin( ett tag nu, cirka 6 år) upplevde inte dessa biverkningar dom första åren, men jag antar biverkningarna ökar med åren?
Citera
2017-07-28, 16:13
  #5
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av zoftzoloft
OKEJ tack så mycket. använd anfetamin( ett tag nu, cirka 6 år) upplevde inte dessa biverkningar dom första åren, men jag antar biverkningarna ökar med åren?

Låter mer som sömnbrist snarare än bieffekter av drogen som sådan. Ta något att äta och försök sova så mår du bättre sedan.
Citera
2017-07-28, 22:19
  #6
Medlem
Parkours avatar
Låter som metamfetamin
Citera
2017-08-11, 02:41
  #7
Medlem
shUbR3s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zoftzoloft
är inne på min tredje dag(ursäkta förövrigt om det är dåligt skrivet men är grymt förvirrad) all känsel och kordination är borta endast stickningar i händer och fötter. jobbiga små yrselattacker samt kramp.

vill också säga att jag inte tror att jag är döende eller så men mår sjukt dåligt.

har på dessa 3 dagar intagit endast 2 gram 1g oralt och ett nasalt slarvat en del med maten skall dock sägas.

till min fråga finns det kemikalier eller dylikt som kan ge dessa syptom eller slog det bara fel så att säga?

mvh
Symptom på sömnbrist
*Inne på 3:e dagen
*Försämrad koordination
*Yrsel

Symptom på näringsbrist
*Ingen känsel
*Kramp

Dom 2 vanligaste misstagen under 3 dagars race, låter som vanlig amfetamin men omöjligt för oss att konstatera.
Citera
2017-09-24, 03:26
  #8
Medlem
robertlus avatar
Din kropp säger ifrån. Typ en början på en panikattack fast det låter väldigt lindrigt. Att du får stickningar och domnar bort beror på att kroppen ställer in sig i överlevnadsläge. Den dra ihop blodkärlen kring händer och fötter för att om en kamp skulle uppstå, så stoppas blödningarna fort kring dina lämmar. Sen är du säker uttorkad, har magnesiumbrist och lite c-vitamin, mat och sömn skulle nog inte skada.

Välkommen till din vuxna kropp

EDIT: Dags att sluta dygna?
Citera
2017-09-24, 03:35
  #9
Medlem
Cheeswisss avatar
Två gram är väl inte så mycket på 3 dygn... Ät vitaminer, använd munskölj, drick vatten... Sen är det ju kemikalier du får i dig, som kroppen stöter ifrån..
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback