Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2017-08-05, 10:46
  #13
Medlem
Vissa tar upp lastkapacitet. Finns bara ett märke som slår Volvo där om man jämför med likvärdig bil och då landar man i en Ford.
Nu var inte det något som togs upp i trådstarten så jag spinner inte vidare.

Du nämner Audi/VW. En koncern jag är tveksam till med tanke på deras historik i närtid. Inte bara deras fusk som de knappast är ensamma om utan även deras kvalitetsbrister som människor verkar blunda för.
Men kan du släppa prestigen och köpa en kvalitetsmässigt, lika bra bil, så har VAG sina lågprismärken.
Dessa är ett förnuftigare köp än att betala för emblemet i fronten.
Citera
2017-08-08, 11:30
  #14
Medlem
320 är en trevlig bil men är inte sådär jätte skön att sitta bak på i långfärder . men drar lite och är skön att köra. man får en kvalite känsla efter vägen. jag hade dock satsat på en audi A4 2.0TDI då den motorn är mer eller mindre skottsäker. eller en A6 3.0 TDI . då långfärds komforten är riktigt bra och gott om benutrymme.

passat har jag gett upp på helt. tycker bussningar , hjullager och liknande slits så fort på dom.

men en bmw 5 serie är absolut riktigt trevliga med
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback