Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2017-07-27, 21:49
  #1
Medlem
http://www.friatider.se/taxichauff-r...-mig-ett-knull

Taxichaufför våldtar ung svenska. Det kommer aldrig ta slut. Dessa araber, så vidrigt äckliga är dem.

Hon minns inte något efter baren, kan hon vart drogad. Knapphändiga uppgifter skulle jag säga. Hon hade ändå en väninna med sig, de följde med ett gäng taxichaufförer till en lägenhet. Vad är det för fel på vissa unga svenskor?

Någon som vet mer?

Citat:
En 20-årig kvinna blev i början av januari våldtagen på en adress på Kristinehamnsgatan i Farsta. Våldtäktsmannen, 30-årige Omar från Irak, såg sin chans efter att hon blivit medvetslös av berusning.

Citat:
Kvinnan har mått mycket dåligt efter våldtäkten. Hon har mardrömmar varje natt, kan inte sova bredvid någon och har flera gånger vaknat upp mitt i natten i panik. Hon har hamnat i en depression, vill inte träffa människor och har diagnostiserats med PTSD.
Citera
2017-07-27, 22:28
  #2
Medlem
Universells avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AgileSnark
http://www.friatider.se/taxichauff-r...-mig-ett-knull

Taxichaufför våldtar ung svenska. Det kommer aldrig ta slut. Dessa araber, så vidrigt äckliga är dem.

Hon minns inte något efter baren, kan hon vart drogad. Knapphändiga uppgifter skulle jag säga. Hon hade ändå en väninna med sig, de följde med ett gäng taxichaufförer till en lägenhet. Vad är det för fel på vissa unga svenskor?

Någon som vet mer?

Citat:
vinnan har under polisförhör berättat att hennes sista minnesbild från kvällen var att hon drack i baren, men därefter blev allt svart. Det hon minns efter det var att hon vaknade upp naken tillsammans med Omar i en bäddsoffa i en okänd lägenhet, trots att hon hade somnat i en säng.

Känns som hon slocknade och sen körde Taxichauffören iväg henne. Hon kan mycket väl ha blivit drogad?
Citera
2017-07-27, 22:32
  #3
Medlem
Vad är det man säger? Är omdömet lågt får fittan lida, eller något sånt. Ja, jag skuldbelägger henne om hon inte är förståndshandikappad eller av andra skäl har lågt IQ.

"En tjej ska kunna springa naken bland 100 araber utan att någon har rätt att antasta henne!". Det argumentet köper jag inte. Man ska även kunna ställa sin 20.000 kronors cykel olåst, centralt i Rinkeby i tre timmar, utan att någon har rätt att sno den. Men är den kvar efter tre timmar? Skulle inte tro det, vem är då så korkad att ställa den där?

Är man inte redo att ställa sin cykel olåst någonstans så ska man heller inte följa med okända män till deras lägenhet, särskilt inte under påverkan av alkohol.

Hon borde vetat bättre. Hoppas hon lärt sig något nu.
__________________
Senast redigerad av All. 2017-07-27 kl. 22:45.
Citera
2017-07-27, 22:42
  #4
Avstängd
Normalt brukar jag bli upprörd över sånt här, men denna storyn är det nästan Darwin award på.
Citera
2017-07-27, 22:42
  #5
Moderator
GreffueAnthoniuss avatar
Citat:
...slipper utvisning eftersom han påstår sig riskera "förföljelse" i sitt hemland.

Ja, våldtäktsmän förföljs över nästan hela världen och riskerar trauman.

Förutom i Sverige. Där riskerar inga våldtäktsmän något trauma.

Sverige. När kåt-Omar själv får välja.

Rovdjur borde inte få välja.
__________________
Senast redigerad av GreffueAnthonius 2017-07-27 kl. 22:45.
Citera
2017-07-27, 22:47
  #6
Medlem
Dugins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av All.
Vad är det man säger? Är omdömet lågt får fittan lida, eller något sånt. Ja, jag skuldbelägger henne om hon inte är förståndshandikappad eller av andra skäl har lågt IQ.

"En tjej ska kunna springa naken bland 100 araber utan att någon har rätt att antasta henne!". Det argumentet köper jag inte. Man ska även kunna ställa sin 20.000 kronors cykel olåst, centralt i Rinkeby i tre timmar, utan att någon har rätt att sno den. Men är den kvar efter tre timmar? Skulle inte tro det.

Är man inte redo att ställa sin cykel olåst någonstans så ska man heller inte följa med okända män till deras lägenhet, särskilt inte under påverkan av alkohol.

Hon borde vetat bättre. Hoppas hon lärt sig något nu.

Äntligen någon som fattat galoppen. Stör mig något så innerligt på alla dessa tycka-synd-om typerna som skriver på FB.

Anledningen till varför så många svenska/skandinaviska kvinnor blir våldtagna är framförallt pga att dom är dumma jävla horor som inte fattar att man inte associerar sig med människor från grottkulturer och man super/knarkar inte skallen av sig för att sedan tro att världen ska behandla dom med silkesvantar. Tjejer måste inse att naturen/Gud har gett dom en fitta och denna fitta är ett eftertraktat villebråd av män, framförallt män som har svårt att skaffa fitta på eget bevåg. Det är inte samhällets ansvar att ta hand om tjejerna utan deras egna precis lika lite som jag anser att samhället ska ta hand om mig när jag super mig dräggfull får in i ett ghetto och riskerar att bli rånad. SUNT FÖRNUFT och BÄTTRE UPPFOSTRAN KRÄVS.
Citera
2017-07-27, 23:35
  #7
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GreffueAnthonius
Ja, våldtäktsmän förföljs över nästan hela världen och riskerar trauman.

Förutom i Sverige. Där riskerar inga våldtäktsmän något trauma.

Sverige. När kåt-Omar själv får välja.

Rovdjur borde inte få välja.
Men är det så illa att vi kan jämföra den svenska kvinnan med en flock zebror?
Lär se sig aldrig att lejonen bör man akta sig för?Vad beror detta beteende på?Man kan inte upprörd i all oändlighet utan börjar mer och mer ifrågasätta den svenska kvinnan.Går aldrig ränderna ur en Zebra?
Citera
2017-07-27, 23:39
  #8
Medlem
Häng ut den lilla fittan Omar nu så att en googling på honom alltid förknippas med en våldtäkt.
Citera
2017-07-27, 23:42
  #9
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av All.
Vad är det man säger? Är omdömet lågt får fittan lida, eller något sånt. Ja, jag skuldbelägger henne om hon inte är förståndshandikappad eller av andra skäl har lågt IQ.

"En tjej ska kunna springa naken bland 100 araber utan att någon har rätt att antasta henne!". Det argumentet köper jag inte. Man ska även kunna ställa sin 20.000 kronors cykel olåst, centralt i Rinkeby i tre timmar, utan att någon har rätt att sno den. Men är den kvar efter tre timmar? Skulle inte tro det, vem är då så korkad att ställa den där?

Är man inte redo att ställa sin cykel olåst någonstans så ska man heller inte följa med okända män till deras lägenhet, särskilt inte under påverkan av alkohol.

Hon borde vetat bättre. Hoppas hon lärt sig något nu.
Håller med dig.

Nej, en våldtäkt är inte offrets fel! men borde väl veta bättre, att gå berusad med främlingar??!

Sen undrar jag en sak till hon har dep, ångest, mardrömmar etc,.frågan är av vad? Hon vet ju inte vad som hänt eftersom hon varit medvetslös?
Citera
2017-07-27, 23:46
  #10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dugin
Äntligen någon som fattat galoppen. Stör mig något så innerligt på alla dessa tycka-synd-om typerna som skriver på FB.

Det är det som är problemet. Den här tycka-synd-om-mentaliteten gör att vissa kvinnor aldrig lär sig. Vi lever långt ifrån i en perfekt värld och än längre ifrån i ett perfekt land. Svenska kvinnor måste börja inse att de i vissa kretsar ses som lättfotade fnask. Och att i dessa kretsar finner man inget konstigt med att våldta kvinnor som "visar att de vill bli våldtagna utifrån deras klädsel". Det är faktiskt en kunskap som skolor borde lära ut till tjejer i tidig ålder.

Någonting jag har funderat över är varför en del feminister är villiga att generalisera män som helhet när det kommer till våldtäkter. "Män våldtar", brukar jag läsa. Varför är det okej att dra in mig i det? Varför är det inte okej att generalisera ytterligare och påstå att "araber våldtar"? Sanningen är ju trots allt att man löper större risk som kvinna att bli våldtagen av en hitkommen flykting från valfritt MENA-land än av en infödd vit man.

Sverige skulle behöva införa våldtäktskunskap på skolschemat, då kanske det här aldrig hade hänt.
__________________
Senast redigerad av All. 2017-07-27 kl. 23:51.
Citera
2017-07-27, 23:46
  #11
Medlem
Sen tkr jag det är jävligt löjligt att man.inte.väljer att utvisa pga. Förföljelse i hemlandet? Borde inte han tänkt på att inte begå brott om han nu är så rädd för utvisning? Vrf ska sverige ta hänsyn till att han förföljs? när man som svensk inte kan kämna sig trygg på gatorna. För sverige tycker synd om en.brottsling
Citera
2017-07-27, 23:51
  #12
Medlem
skunkjobbs avatar
Från artikeln:
Citat:
Åklagaren hade yrkat på utvisning, men yrkandet av utvisningen ogillades av tingsrätten med hänvisning till att Omar uppger sig riskera "förföljelse" hemma i Irak.

"Det saknas anledning för tingsrätten att bedöma de skäl mot utvisning på grund av risk för förföljelse som Omar har anfört", skriver Södertörns tingsrätt i sin dom.
Vad i glödheta helvete ska den där motiveringen betyda??? Saknas anledning att bedöma... Da fuck?

Jag skulle vilja veta vilka skäl mot utvisning som anförts och hur trovärdiga och starka de är. Att han skulle förföljas just pga. denna dom är inte giltigt skäl om det nu är det som anförts men det tror jag knappt det är.
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback