Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-07-27, 19:41
  #1
Medlem
theGrus avatar
Är ibland inne på någon vuxensida på iPhone eller mobil, och kör regelbundet rensningar så det inte ska finnas spår i webbläsare. Men i telefonen nu är det någon sida/cache/jag vet inte vad som ligger kvar. Jag har både försökt med att rensa historik & webbplatsdata och gå in under Avancerat -> Webbplatsdata och där klickat på både Ta bort all webbplatsdata och swipea höger och sedan trycka på Radera, men den ligger likförbannat kvar. Hur får jag bort den?? (inte för att någon lär gå in och kolla just där, men jag gillar inte att den ligger kvar)
Citera
2017-07-28, 00:25
  #2
Medlem
SvenskSprits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av theGru
Är ibland inne på någon vuxensida på iPhone eller mobil, och kör regelbundet rensningar så det inte ska finnas spår i webbläsare. Men i telefonen nu är det någon sida/cache/jag vet inte vad som ligger kvar. Jag har både försökt med att rensa historik & webbplatsdata och gå in under Avancerat -> Webbplatsdata och där klickat på både Ta bort all webbplatsdata och swipea höger och sedan trycka på Radera, men den ligger likförbannat kvar. Hur får jag bort den?? (inte för att någon lär gå in och kolla just där, men jag gillar inte att den ligger kvar)

Skulle nog säga att Iphone är en mobil?
Citera
2017-07-28, 09:42
  #3
Medlem
theGrus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SvenskSprit
Skulle nog säga att Iphone är en mobil?

Råkade tydligen skriva fel... Men du kanske har några konkreta tips istället för att bara titta in och märka ord?
Citera
2017-07-28, 09:50
  #4
Medlem
libbens avatar
Sätt ett lösenord på din lur och låt inte dina barn eller sambo få leka med luren.

Samt, vem bryr sig om man surfat på en sida med sexmaterial?

Är du 12 år gammal?

Efter lite googlande så ser jag att Apple har detta som ett känt problem. Så du får nog leva med det tills de fixar det.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback