Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2014-05-26, 01:48
  #73
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Azdz
Eh, du länkar till en 4 år gammal tråd?

Den är klistrad längst upp i Hockey-forumet.
Citera
2014-05-28, 18:43
  #74
Medlem
Mikojans avatar
Jag såg matchen i Bell Centre i natt. Lundqvist var verkligen genuint dålig och blev utbytt. Han verkar numera bara vara bra varannan/var tredje match. Försäljning neråt i NHL-systemet?
Citera
2014-05-28, 19:27
  #75
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mikojan
Jag såg matchen i Bell Centre i natt. Lundqvist var verkligen genuint dålig och blev utbytt. Han verkar numera bara vara bra varannan/var tredje match. Försäljning neråt i NHL-systemet?

Så du har sett en match av 82? Och är du genuint dum kanske? Att börja en match med att ta en utvisning efter 23 sekunder är knappast optimalt. Och sen mötte de ett desperat montreal som fick medvind efter första målet. Det är knappast Lundqvist fel. Absolut gjorde han inte en bra match men att han gör en bra match varannan eller var tredje är det mest korkade jag läst idag på flashback. Han har ju storspelat sen Pittsburgh serien och varit helt fenomenal.
Citera
2014-05-28, 20:53
  #76
Medlem
Mikojans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Treety
Så du har sett en match av 82? Och är du genuint dum kanske? Att börja en match med att ta en utvisning efter 23 sekunder är knappast optimalt. Och sen mötte de ett desperat montreal som fick medvind efter första målet. Det är knappast Lundqvist fel. Absolut gjorde han inte en bra match men att han gör en bra match varannan eller var tredje är det mest korkade jag läst idag på flashback. Han har ju storspelat sen Pittsburgh serien och varit helt fenomenal.

Hmm... Var skrev jag att jag sett en av 82 matcher? Sorry, grabben (?), men jag tycker inte att Henke längre är den stormålvakt han varit. Och det måste jag få tycka. Mycket möjligt att han avgör åt Rangers i sjätte matchen. Bra varannan match, typ...
Citera
2014-05-28, 22:40
  #77
Medlem
m4tt145s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mikojan
Hmm... Var skrev jag att jag sett en av 82 matcher? Sorry, grabben (?), men jag tycker inte att Henke längre är den stormålvakt han varit. Och det måste jag få tycka. Mycket möjligt att han avgör åt Rangers i sjätte matchen. Bra varannan match, typ...
Varför tycker du det? För att han hade en liten dipp innan OS? Han har ju varit ett monster i slutspelet om man bortser från igår. Eller har du nån statistik för ditt "varannan match" påstående?
Citera
2014-05-29, 00:27
  #78
Medlem
400Bens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mikojan
Hmm... Var skrev jag att jag sett en av 82 matcher? Sorry, grabben (?), men jag tycker inte att Henke längre är den stormålvakt han varit. Och det måste jag få tycka. Mycket möjligt att han avgör åt Rangers i sjätte matchen. Bra varannan match, typ...

Att kalla världens bästa målvakt för att han inte längre är en stormålvakt han varit lär inte hållas med av många. Du har rätt till en åsikt. Men det är nog ingen med koll som delar din åsikt.
Citera
2014-06-01, 00:14
  #79
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mikojan
Hmm... Var skrev jag att jag sett en av 82 matcher? Sorry, grabben (?), men jag tycker inte att Henke längre är den stormålvakt han varit. Och det måste jag få tycka. Mycket möjligt att han avgör åt Rangers i sjätte matchen. Bra varannan match, typ...

Do you even watch the games?



Citera
2014-06-02, 17:52
  #80
Avstängd
Kubakrisens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mikojan
Jag såg matchen i Bell Centre i natt. Lundqvist var verkligen genuint dålig och blev utbytt. Han verkar numera bara vara bra varannan/var tredje match. Försäljning neråt i NHL-systemet?


Det där kan nog vara det dummaste jag läst på flashback....
Citera
2014-06-02, 19:01
  #81
Avstängd
Steel-Gardens avatar
Bästa svensken i defensiv zon.
Citera
2017-05-06, 11:20
  #82
Medlem
MartinStLouiss avatar
Kort klipp om Henrik Lundqvists draft i NHL år 2000. https://www.youtube.com/watch?v=PPKAwQjhhYs
Citera
2018-11-11, 16:47
  #83
Medlem
MartinStLouiss avatar
Branschtidningen The Hockey News har i ett specialnummer rankat de 100 bästa målvakterna i NHL genom tiderna. Av alla dagens aktiva målvakter är Henrik Lundqvist, 36, den som hamnar högst på listan.

https://www.expressen.se/sport/hocke...l/?site=mobile
Citera
2019-05-06, 22:21
  #84
Medlem
MartinStLouiss avatar
Lundqvist doesn't know if he'll play entire career with Rangers Skulle bli intressant o se vart han skulle hamna i så fall.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback