Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-07-27, 14:26
  #1
Medlem
Invandrare är groteskt överrepresenterade i våldtäktsstatistiken och brottsstatistiken i allmänt. Något som feminister borde stå på takhusen och skrika. Men eftersom kvinnor är gruppsinnande individer och den anmäla uppfattningen bland dom är att "vad som än sker så får jag inte uppfattas som "rasist eller "ohipp", för då riskerar jag min sociala status". Kvinnors värsta fiende är alltså egentligen dem själva och de män som intar samma tankesätt, dock är det inte konstigt att de män som en gång uttryckt oro numera skiter i vilket. I själva verket handlar det om kulturskillnader och inte om RASHAT. Att bibehålla sin status bland folket runt om sig är av de mest fundamentala instinkter vi har som människor, framför allt hos kvinnor. Men i dagens samhälle där fakta är så lättgänglig är det rent utav oursäktlig att inte ta reda på SJÄLV varför våldtäkterna har ökat så markant de senaste åren. De första eller de tidigaste feministerna var egensinnande och självtänkande, något man knappt finner hos dagens "feminister", om alls. Kvinnors bästa vän är idag är killar/män som ignorerar vad som anses politiskt korrekt och själv uppoffrar därmed sin egen sociala status när de talar om problemen i en objektiv anda. Något som kan stå dem väldigt dyrt, jobb, utbildning m.m. Dessa män är ibland också invandrare själva, även om de i 9 fall av 10, inte riskerar lika mycket socialt tryck för dessa åsikter.
__________________
Senast redigerad av alterswede 2017-07-27 kl. 14:55.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback