Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2017-07-27, 12:10
  #1
Medlem
Hej!

Gör en egen tråd. Ska träffa en urolog om ca 1 månad. Tänkte inför besöket käka äkta lakrits, även äta stora mängder glukos innan.

Men inte bara det, jag tänkte köra en lågdos oral turinabolkur innan. Detta för att verkligen få ned värdena tillräckligt. Vad jag förstått så tar det cirka 3-4 dagar för oral turinabol att sluta vara verksamt.

Fråga: vilken dos och hur lång tid innan själva provet bör jag gå av kuren. Helst så låg dos som möjligt för att bara tillräckligt stänga ned kroppen något, tex räcker 10mg dagen? Mötet med urologen är om 1 månad ca.

Tack på förhand!
__________________
Senast redigerad av Facemash 2017-07-27 kl. 12:12.
Citera
2017-07-27, 12:55
  #2
Medlem
Fenjal888s avatar
Har du gjort något test innan? Alltså om du vet ungefär vart du ligger? För i många fall borde det räcka mer lite alkohol och sömnbrist för att lägga sig undernivån för att få testo på recept.
Citera
2017-07-27, 13:32
  #3
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fenjal888
Har du gjort något test innan? Alltså om du vet ungefär vart du ligger? För i många fall borde det räcka mer lite alkohol och sömnbrist för att lägga sig undernivån för att få testo på recept.

Dricka alkohol och inte sova på ett par dagar för att få ner sitt egna testo? Så pass mkt så du får testo utskrivet av läkare?
Citera
2017-07-27, 13:49
  #4
Medlem
Fenjal888s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lastmaskin
Dricka alkohol och inte sova på ett par dagar för att få ner sitt egna testo? Så pass mkt så du får testo utskrivet av läkare?

Jag hjälpte min vän sänka sitt testo och idag har han gått på nebido i några år. Han låg på 12-13 och jag "hjälpte" honom ner till 7 ungefär.
Citera
2017-07-27, 14:23
  #5
Medlem
Jag ligger på runt 11-12 en bra dag. Borde tävlan med lakrits och äta en massa innan iof men tänkte ändå stänga ned migsjälv lite med Ot. Frågan är bara vilken dos man ska köra typ...
Citera
2017-07-27, 14:38
  #6
Medlem
Fenjal888s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Facemash
Jag ligger på runt 11-12 en bra dag. Borde tävlan med lakrits och äta en massa innan iof men tänkte ändå stänga ned migsjälv lite med Ot. Frågan är bara vilken dos man ska köra typ...

Fast jag tycker det låter helt idiotiskt att påverka med OT. Hittar de något som tyder på metaboliter från AAS kommer du aldrig någonsin få nebido oavsett hur lågt värde du har. Du kan ENKELT få ner ditt testo under 8 med vanliga hushållsknep.
Citera
2017-07-27, 15:40
  #7
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fenjal888
Fast jag tycker det låter helt idiotiskt att påverka med OT. Hittar de något som tyder på metaboliter från AAS kommer du aldrig någonsin få nebido oavsett hur lågt värde du har. Du kan ENKELT få ner ditt testo under 8 med vanliga hushållsknep.
Ja, du har helt rätt egentligen men tänkte endå köra en kort kur innan. Varför skulle dem leta efter steroider i blodet, är lixom en pinnsmal "pojke" på 28 år? :P
Citera
2017-07-27, 15:47
  #8
Medlem
Fenjal888s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Facemash
Ja, du har helt rätt egentligen men tänkte endå köra en kort kur innan. Varför skulle dem leta efter steroider i blodet, är lixom en pinnsmal "pojke" på 28 år? :P

De kommer inte leta efter steroider, men tro mig, du är inte den första som vill ha testo på recept och försöker öka på chanserna med en liten kur innan. Steroider påverkar en hel del värden i kroppen och även om allt håller sig inom normala värden kan förhållanden och mönster bildas. Detta ser en läkare som har huvudet på skaft väldigt enkelt.

Det kanske går, men det kan lika gärna väcka misstankar så får du vänta ett tag och göra ett nytt test om några månader. Du ligger ändå så nära gränsen så det kommer inte direkt vara svårt för dig att dra ner värdena på andra vis. Kura kan du göra efter testet om du nu verkligen vill det.
Citera
2017-07-27, 15:54
  #9
Medlem
Fenjal888s avatar
Låt mig ge ett exempel:
Farbror doktorn testar dina hormoner. Testosteron lågt efter lite OT om resultatet av kuren går som du vill, men står i konstigt förhållande till ditt LH. Sen mäter se säkert S-SHBG också och ser att kvoten också ser lite konstig ut.
Citera
2017-07-27, 16:23
  #10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fenjal888
Jag hjälpte min vän sänka sitt testo och idag har han gått på nebido i några år. Han låg på 12-13 och jag "hjälpte" honom ner till 7 ungefär.

Hur gör jag exakt för att sänka mitt testo då? Vill gärna veta
Citera
2017-07-27, 16:31
  #11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lastmaskin
Hur gör jag exakt för att sänka mitt testo då? Vill gärna veta


Du kan tex äta äkta lakrits http://medherb.com/Materia_Medica/Gl...stosterone.htm

Eller äta glukos som en tidigare i tråden skrivit.

Eller som jag, köra en liten kur innan. Men funderar på om det verkligen är en bra ide.

Ponera att jag kör en Ot kur på 10mg OT ED 14 dagar och slutar 14 dagar innan testet, kanske bör det mesta värdena normaliseras något förutom testot som ev släpar?... äh jag vet inte... kanske kass ide.
Citera
2017-07-27, 16:50
  #12
Medlem
Fenjal888s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lastmaskin
Hur gör jag exakt för att sänka mitt testo då? Vill gärna veta

Testa att sova 3-4 timmar per natt och dricka 10 ml starksprit varje dag 3-4 dagar innan. Kom inte full till testet dock. Ät lakrits också, samt snabba kolhydrater innan testet.

Det är ju jobbigt, men några dagar pallar man ju. Man får se det som en investering.
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback