Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-07-26, 23:56
  #1
Medlem
Hej! Jag ska på Ed Sheerans konsert nästa sommar i Ullevi och som ni kan läsa från titeln så är min plats på sektion N7 och jag undrar då om det är en i alla fall ok plats? Det stod att det skulle vara den bästa tillgängliga så jag tog det men är det någon som har någon slags erfarenhet av platserna skulle jag uppskatta om ni berättar vad ni tyckte. Raden är 13 om det har någon betydelse. Tack på förhand!
Citera
2017-07-27, 00:10
  #2
Medlem
Marquesos avatar
Här är en skiss över arenan. N7 ser bra ut, blir fin utsikt över ståpubliken. Kanske lite snäv vinkel för att se scenen perfekt, men det gör nog inte så mycket. Beror lite på hur scenen utformas och var det sitter bildskärmar, oavsett blir det nog en fin upplevelse.
Citera
2017-07-27, 00:40
  #3
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Marqueso
Här är en skiss över arenan. N7 ser bra ut, blir fin utsikt över ståpubliken. Kanske lite snäv vinkel för att se scenen perfekt, men det gör nog inte så mycket. Beror lite på hur scenen utformas och var det sitter bildskärmar, oavsett blir det nog en fin upplevelse.


Vad bra! Tack så mycket😇
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback