Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-07-26, 22:37
  #1
Medlem
Tips om man vill vara med i ett Gangbang.

Helst så nära som möjligt, men inte så noga bara det är seriöst. Helst med DP etc...
Citera
2017-07-26, 22:44
  #2
Medlem
hihahihas avatar
Sätt en annons på Bodycontact. Är du tjej är det nog lättare att hitta än om du är kille.
Citera
2017-07-27, 12:55
  #3
Medlem
psflaxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lrikard21
Tips om man vill vara med i ett Gangbang.

Helst så nära som möjligt, men inte så noga bara det är seriöst. Helst med DP etc...


Nära vad?
Citera
2017-07-27, 17:06
  #4
Medlem
kaks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lrikard21
Tips om man vill vara med i ett Gangbang.

Helst så nära som möjligt, men inte så noga bara det är seriöst. Helst med DP etc...
Lättast är nog att åka till Danmark.
Där är det ju lagligt att delta mot betalning.
Annonseras ofta i forumet på eroguide.dk under Sexevents.
Citera
2017-07-29, 23:07
  #5
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lrikard21
Tips om man vill vara med i ett Gangbang.

Helst så nära som möjligt, men inte så noga bara det är seriöst. Helst med DP etc...

Wanda's Swing och Amante i Göteborg brukar ha GB-kvällar. Annars finns det en bra clubbar i bland annat Berlin och Köpenhamn.
Citera
2017-07-29, 23:12
  #6
Medlem
I Berlin bland annat
(FB) Erlebniswohnung: Gangbang i Berlin
Citera
2017-07-30, 11:42
  #7
Medlem
Eller om du vill vara med i en filminspelning (Tyskland)
http://john-thompson-productions.de/termine/
Citera
2017-07-30, 17:17
  #8
Medlem
Eller delta på någon av dessa arrangemang
http://gangbangexperten.se
Citera
2017-07-30, 18:39
  #9
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av psflax
Nära vad?

Att det inte finns så mycket att välja på nära husknuten har jag förstått själv. Så med nära så menar jag väl typ Sverige/Norden/Tyskland

Citat:
Ursprungligen postat av Polkagrissamurajen
Wanda's Swing och Amante i Göteborg brukar ha GB-kvällar. Annars finns det en bra clubbar i bland annat Berlin och Köpenhamn.

Frågan är bara om det är några pumor och blonda bombnedslag där eller om det är gammel-greta.

Citat:
Ursprungligen postat av Polkagrissamurajen
I Berlin bland annat
(FB) Erlebniswohnung: Gangbang i Berlin

Har tittat lite på det stället. Frågan är om det är någon organisation där eller om det bara är kaos. Drömt lite om att testa DP. Antar att varken analt eller DP förekommer på det stället?

Citat:
Ursprungligen postat av Polkagrissamurajen
Eller om du vill vara med i en filminspelning (Tyskland)
http://john-thompson-productions.de/termine/

Funderat lite på det också. Spermastudios är väl samma sak. Nu finns det några läckerbitar man sett i dessa filmer/klipp men många är inte mycket att hänga i julgrannen heller.

Vet också att det finns en del tjejer (porrstjärnor och erfarna) som turnerar runt och erbjuder gangbang. Även utan skydd (alles ohne).

Någon som har erfarenheter om dom olika ovanför och kan rekommendera eller avfärda någon?
Citera
2017-07-31, 11:55
  #10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lrikard21
Har tittat lite på det stället. Frågan är om det är någon organisation där eller om det bara är kaos. Drömt lite om att testa DP. Antar att varken analt eller DP förekommer på det stället?

Det är väldigt organiserat och allt sköts snyggt.
Har varit där 2 gånger. DP var det en tjej som tog första gången jag var där. Kanske inte så vanligt. CIM har jag sett ved att antall tillfällen var inte så mycket nu sista gången efter den nya lagen kom.

Kan verkligen rekommendera det stället. Kan till och med tänka mig att åka till Berlin bara för att besöka det stället.
Citera
2017-08-01, 17:48
  #11
Medlem
marie77s avatar
Finns bra grupper på Darkside som fixar gb kvällar har själv varit med och det funkar fint.
Citera
2018-10-31, 00:03
  #12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av marie77
Finns bra grupper på Darkside som fixar gb kvällar har själv varit med och det funkar fint.
Hej Marie!
Det vill jag veta mer om
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback