Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-07-26, 20:57
  #1
Medlem
Jag är intresserad av att köpa lite nya arbetskläder inför hösten men hittar inget på de vanliga sidorna (Nelly.com, HM, Bubbleroom osv). Kan någon tipsa om bra sidor/affärer för detta? Jag är 27 år gammal och tjej. Stilen jag letar efter kan väl kallas business casual-ish.
Citera
2017-07-26, 21:13
  #2
Medlem
st0ckiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av msvixen
Jag är intresserad av att köpa lite nya arbetskläder inför hösten men hittar inget på de vanliga sidorna (Nelly.com, HM, Bubbleroom osv). Kan någon tipsa om bra sidor/affärer för detta? Jag är 27 år gammal och tjej. Stilen jag letar efter kan väl kallas business casual-ish.
Kolla blaklader.se
Citera
2017-07-26, 21:48
  #3
Medlem
tempeZZts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av st0ckis
Kolla blaklader.se

Sedan när har Blåkläder börjat sälja business casual-kläder? Länka gärna till något på deras hemsida.

Eller tramsar du bara?
Citera
2017-07-26, 22:01
  #4
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av st0ckis
Kolla blaklader.se

Hade tänkt mer blusar och schyssta skjortor typ
Citera
2017-07-26, 22:25
  #5
Medlem
Man kan väl inte ha saker från blåkläder ifall man arbetar på kontor?

Finns mängder med butiker som säljer arbetskläder för grovarbetare.
Annars är det väl en vanlig affär typ Dressman som gäller.
Citera
2017-07-26, 22:30
  #6
Medlem
Men då är det inte arbetskläder utan helt vanliga kläder.
Citera
2017-07-26, 22:41
  #7
Medlem
tempeZZts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lord_Stalin
Men då är det inte arbetskläder utan helt vanliga kläder.

Tycker jag inte. Om ett företag har en viss dress code så anser jag att det man bär på jobbet är arbetskläder.
Citera
2017-07-27, 06:25
  #8
Moderator
Arne.Ankas avatar
sikab och grolls kanske har, kolla på dressman också dom har även en kedja(dressman xl) med större storlekar.
Citera
2017-07-30, 10:16
  #9
Medlem
Roxanas avatar
Vad har du för budget? Annars - Zara, MQ och Mango
Citera
2019-06-17, 06:53
  #10
Medlem
Lyfter en gammal tråd. Jag är sugen på ett par dunderdon P12, så jag söker en butik i Stockholm där man kan testa dom. Vill inte beställa på nätet och hålla på skicka tillbaka dom om dom inte passar. Någon som vet?
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback