Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-08-18, 22:48
  #325
Avstängd
Da-Evil-Hitlahs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Xer0
Det är att särarterna försvinner. Alla som har hundar vet hur viktigt det är med särarten för hundens egenskaper och marknadsvärde.

Vi människor gillar särarter.
När alla folk bara är en massa, lite som det redan är idag, med mångkulturen, jag då försvinner både sammhörighetskännslor och andra saker som civilkurage och ansvarstagande.

Titta på Japan. Där har man en väldigt hög grad av särart, och också god sammanhållning, diciplin och arbetsmoral.

I USA så lever svarta och vita fortfarande segregerade. Det är olika communities, som olja och vatten. Men i USA finns det också väldigt mycket elitism, klassskillnader och utanförskap. Folk skiter i samhället.

Så blir det när man får för mycket mångkultur.

Ja, i Östasien är man mycket smartare än vad vi vita är även om det beror på att deras utbildningssystem är bättre och att de är mer ambitiösa än vi vita.

Vi är egentligen helt värdelösa. Östasiaterna är mer smarta än oss och svarta är mycket starkare än oss och är bättre på att överleva i svåra situationer precis som araber och latinamerikaner. Det är bara vi vita som skulle dö direkt i ett kärnvapenkrig. Svarta, araber, latinamerikaner och asiater skulle lyckas överleva förutom vi vita för att vi är så jävla dumma i huvudet.
Citera
2017-08-19, 09:30
  #326
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Da-Evil-Hitlah
Ja, i Östasien är man mycket smartare än vad vi vita är även om det beror på att deras utbildningssystem är bättre och att de är mer ambitiösa än vi vita.

Säg det till alla kinesiska studenter du ser: "Dags att åka hem, grabben. Det är fö din egen skull!"

Citat:
Ursprungligen postat av Da-Evil-Hitlah
Vi är egentligen helt värdelösa ... förutom vi vita för att vi är så jävla dumma i huvudet.

Detta är en värdegrund.

Nåväl, här har vi återigen försök till motivering av folkmord. Folkmord är bra för att... kineser är smarta eller vad det nu var. Tidigare har vi hört hur det vore bra med folkmord på grund genetik.
Citera
2017-08-19, 15:49
  #327
Medlem
Divinations avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hex27
Tycks vara väldigt många vita över hela världen som inte identifierar sig med dessa "pro-vita" grupper eller deras agenda.
Men den av KKK-rednecks hyllande Donald får nog fullt sjå med att försöka klamra sig kvar vid makten när de egna republikanerna börjat slipa knivarna.


Alltfler vita röstar och tänker etniskt. Det var liksom därför Trump vann. I botten handlar det nog främst om att vita börjar förstå varför eliten skyfflar in icke-vita folk till vita länder. Att det finns en agenda bakom och då börjar överlevnadsinstinkten vakna till liv igen efter decennier av subversiv antivit propaganda.
__________________
Senast redigerad av Divination 2017-08-19 kl. 16:09.
Citera
2017-08-19, 16:00
  #328
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Divination
Alltfler vita röstar och tänker etniskt. Det var liksom därför Trump vann. I botten handlar det nog främst att vita börjar förstå varför eliten skyfflar in icke-vita folk till vita länder. Att det finns en agenda bakom och då börjar överlevnadsinstinkten vakna till liv igen efter decennier av subversiv antivit propaganda.

Fel. Det enda skälet till att du ens använder ordet antivit är att du sett "anti-white" användas på nätet. Detta är inte en slump. Det var och är en medveten kampanj att få ut det ordet i användning.
Citera
2017-08-19, 16:13
  #329
Medlem
Divinations avatar
Citat:
Ursprungligen postat av experten10
Fel. Det enda skälet till att du ens använder ordet antivit är att du sett "anti-white" användas på nätet. Detta är inte en slump. Det var och är en medveten kampanj att få ut det ordet i användning.

Din poäng är? Ja, det är vår sida som skapat uttrycket "antivit". Det tror jag nog att de flesta förstått. Det är ett användbart uttryck eftersom det på pricken beskriver vad "anti-rasism" egentligen handlar om och inte minst vilken agenda som ligger bakom. Folkmord på vita.
Citera
2017-08-19, 16:20
  #330
Medlem
Var det förresten inte Hermann Lundborg som hittade på att finnarna var "mongoler"? Samma Lundborg som var så bra kompis med en viss Herr Adolf i Tyskland?
Citera
2017-08-19, 23:53
  #331
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Divination
Alltfler vita röstar och tänker etniskt. Det var liksom därför Trump vann. I botten handlar det nog främst om att vita börjar förstå varför eliten skyfflar in icke-vita folk till vita länder. Att det finns en agenda bakom och då börjar överlevnadsinstinkten vakna till liv igen efter decennier av subversiv antivit propaganda.

Ja, om vi bortser från alla konflikter i världen f.n. och att Europa tagit emot en bråkdel av alla flyktingar, vad exakt är agendan?
Du menar att det är den agendan och inte att kol är framtiden och att klimathotet(som förmodligen kommer få en jävla befolkningsrörelse till följd) bara är extremväder, som lockade folk att rösta på Trump?

Citat:
Ursprungligen postat av Divination
Din poäng är? Ja, det är vår sida som skapat uttrycket "antivit". Det tror jag nog att de flesta förstått. Det är ett användbart uttryck eftersom det på pricken beskriver vad "anti-rasism" egentligen handlar om och inte minst vilken agenda som ligger bakom. Folkmord på vita.

Riktig humor när två folkmordsfantiserare finner varandra, grattis!
Citera
2017-08-20, 13:51
  #332
Medlem
Divinations avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hex27
Ja, om vi bortser från alla konflikter i världen f.n. och att Europa tagit emot en bråkdel av alla flyktingar, vad exakt är agendan?
Du menar att det är den agendan och inte att kol är framtiden och att klimathotet(som förmodligen kommer få en jävla befolkningsrörelse till följd) bara är extremväder, som lockade folk att rösta på Trump?



Riktig humor när två folkmordsfantiserare finner varandra, grattis!


Jag behöver bara exemplifiera genom att hänvisa till FNs egna dokument, narr. Och jag kan leverera än fler bevis än nedanstående om du så efterfrågar.

"Focusing on these two striking and critical population trends, the report considers replacement migration for eight low-fertility countries (France, Germany, Italy, Japan, Republic of Korea, Russian Federation, United Kingdom and United States) and two regions (Europe and the European Union). Replacement migration refers to the international migration that a country would need to offset population decline and population ageing resulting from low fertility and mortality rates."

http://www.un.org/esa/population/pub.../migration.htm
Citera
2017-08-20, 18:13
  #333
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Divination
Jag behöver bara exemplifiera genom att hänvisa till FNs egna dokument, narr. Och jag kan leverera än fler bevis än nedanstående om du så efterfrågar.

"Focusing on these two striking and critical population trends, the report considers replacement migration for eight low-fertility countries (France, Germany, Italy, Japan, Republic of Korea, Russian Federation, United Kingdom and United States) and two regions (Europe and the European Union). Replacement migration refers to the international migration that a country would need to offset population decline and population ageing resulting from low fertility and mortality rates."

http://www.un.org/esa/population/pub.../migration.htm

Så "agendan" består i en rapport att vissa länder och regioner p.g.a. befolkningsminskning och åldrande befolkning, till följd av låg fertilitet och hög dödlighet, skulle må bättre av nettoinvandring?
Citera
2017-08-20, 22:49
  #334
Medlem
Divinations avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hex27
Så "agendan" består i en rapport att vissa länder och regioner p.g.a. befolkningsminskning och åldrande befolkning, till följd av låg fertilitet och hög dödlighet, skulle må bättre av nettoinvandring?


Det var ett av många exempel på bevis. "Replacement migration" är dessutom inget som gynnar folken i Europa utan bara en liten ekonomisk elit. Så det är humbug. Välstånd skapas främst genom stigande BNP per capita vilket till största del kommer från stigande produktivitet och inte ökningar i arbetskraft. Att det sen inte rör sig om arbetskraft heller utan odugliga parasiter och bettlare gör inte direkt saken bättre.
Citera
2017-08-21, 11:39
  #335
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Divination
Jag behöver bara exemplifiera genom att hänvisa till FNs egna dokument, narr. Och jag kan leverera än fler bevis än nedanstående om du så efterfrågar.

Vad är det du babblar om för "bevis"? Sverige har invandring. Punkt slut. Ingen ifrågasätter detta... och du sitter och svamlar om "bevis".

Lämna tråden nu. Låt mig ta hand om detta.
Citera
2017-08-21, 13:50
  #336
Medlem
Divinations avatar
Citat:
Ursprungligen postat av experten10
Vad är det du babblar om för "bevis"? Sverige har invandring. Punkt slut. Ingen ifrågasätter detta... och du sitter och svamlar om "bevis".

Lämna tråden nu. Låt mig ta hand om detta.


Lyd ditt eget råd, mikrocefalitroll. Du begriper uppenbarligen inte ens vad diskussionen handlade om. Nämligen huruvida det finns en dokumenterad agenda bakom massinvällningen av icke-vita till Europa. Vilket det alltså gör. Seså, pys iväg och bygg med lego eller något liknande som passar ditt intellekt. Fler repliker av mig kommer du inte att få.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback