Citat:
Ursprungligen postat av Fulfittan
Som det brukar heta:
w0RD!!!1
Ta t ex jrosen. Av vilken anledning reggade du dig på FB egentligen? 99% av dina inlägg är trådlåsningar, trådflyttningar och rena moderatormeddelanden. Sen har du några ströinlägg i
matforumet. Är det ett roligt sätt att fördriva tiden tycker du? Var ditt mål med FB att få sitta och låsa trådar? Vem fan gör det utan betalning? Men du kanske har en annan användare också som du skriver svettiga inlägg i prostitutionsforumet med, så att vi inte ska tappa 'respekten' för din moderatorroll?
Samma sak med 47:an, som TD påstod satt och skrev 98% av sina inlägg i outlaw. Man undrar vad meningen är.
Enda anledningen jag kan se till att ni ska stanna kvar som moderatorer mer än en dag till är om det verkligen inte går att hitta några andra nötter som kan ta över.
Problemet som blir med många mods som uppmärksammats tidigare är att det skrivs mindre inlägg som användare, i mitt fall beror det på lite olika omständigheter. Bland annat så har ens liv förändrats så att man prioterar andra saker idag än tidigare. Jobbet tar mer tid och framför allt outlaw tar tid... Och delforumet FB tar tid, jag tror det har snittat 10 RP per dag sista tiden..
Det finns just nu olika typer utav mods, jag tillhör den kategorin Jobe kallar betongrövar i vanliga forumet men de allra flesta kan nog intyga att jag är en aktiv mod i outlaw
Dock så läser jag väldigt mycket och postar för mycket i outlaw.. Dock inte i fikarummet kan jag tillägga det togs nuffror på det och jag tror 15% av mina outlaw inlägg låg i fikarummet.
Jag är aktiv som moderator, jag engagerar mig i frågor, jag svarar på PM, jag motiverar mig när det behövs via PM. Och ja jag låser trådar..
Men gnistan just nu finns inte, lite spelar det in allt som skett med forumet sista tiden.
Och tanken har funnits att lämna över rodret, men jag känner att så länge jag kan påverka forumet på både gott & ont så blir det ngn dag till..
Känner du att du har kritik ang mitt sätt att moderera, enskilda inlägg kanske? Så försök ta upp det med mig, även jag är mänsklig och kan ta fel beslut..