Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2017-07-26, 04:44
  #1
Medlem
Testade weed med min kompis som heter 'isis', som ni kanske redan fattat så har jag aldrig rökt på innan. Jag vet därför inte hur det ska kännas när man är hög. Jag har kollat runt lite efter symptom och det verkar som att man INTE ska hallucinera av 'rent' weed.

Jag och Isis började se saker redan efter 20-30 min, han såg hästar, dinosaurier och trekanter medan jag såg flygande gula insekter som attackerade mitt ben. Isis vart aldrig rädd av det han såg och inte jag heller typ? Vi kände oss lugna iallafall men jag kanske inte var så rädd för att jag var medveten om att jag tagit något och att det "snart" kommer gå över.

För mig försvann hallucinationerna efter insekterna. För Isis höll sk*ten på länge.
Läst mycket om laced weed nu men kan inte komma fram till vad som är tillsatt. Är det någon som vart med om samma sak och/eller vet vad det kan ha vart i?
Citera
2017-07-26, 04:50
  #2
Medlem
PCP brukade vara vanligt för cirka tio år sen i Montreal... känns väl inte troligt att det är det i Svea idag men det kan ge rediga hallisar.
Citera
2017-07-26, 04:59
  #3
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 666ten
PCP brukade vara vanligt för cirka tio år sen i Montreal... känns väl inte troligt att det är det i Svea idag men det kan ge rediga hallisar.


Läst lite om pcp nu, känseln var kvar men däremot inte smaken i munnen, den försvann hela tiden och jag var nästan alltid törstig. Jag kände mig inte heller oövervinnerlig, helt tvärt om skulle jag vilja säga.
Jag är inte död iallafall så de e skönt, kul var trippen också men fortfarande lite läskigt att jag fått något extra som jag inte bad om..

Vad är meningen med att tillsätta pcp eller något annat?? Hur ska det göra nytta för den som säljer? Är knappast beroende om det var det man ville uppnå.
Citera
2017-07-26, 05:28
  #4
Medlem
Mest troligt är att ni var ovana, fantiserade och triggade varandra
Citera
2017-07-26, 05:38
  #5
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ironcreeper
Testade weed med min kompis som heter 'isis', som ni kanske redan fattat så har jag aldrig rökt på innan. Jag vet därför inte hur det ska kännas när man är hög. Jag har kollat runt lite efter symptom och det verkar som att man INTE ska hallucinera av 'rent' weed.

Jag och Isis började se saker redan efter 20-30 min, han såg hästar, dinosaurier och trekanter medan jag såg flygande gula insekter som attackerade mitt ben. Isis vart aldrig rädd av det han såg och inte jag heller typ? Vi kände oss lugna iallafall men jag kanske inte var så rädd för att jag var medveten om att jag tagit något och att det "snart" kommer gå över.

För mig försvann hallucinationerna efter insekterna. För Isis höll sk*ten på länge.
Läst mycket om laced weed nu men kan inte komma fram till vad som är tillsatt. Är det någon som vart med om samma sak och/eller vet vad det kan ha vart i?

Det kan ha varit spice eller utblandat med spice för att det blir billigare om man blandar ut och nästan samma effekt. Man kan hallucinera på weed dock inte så mycket som ni har gjort.
Citera
2017-07-26, 08:32
  #6
Avstängd
Halloween2s avatar
Nej du får inga hallisar på weed eller spice.
Citera
2017-07-26, 09:25
  #7
Medlem
tomchis avatar
Klart som fan man kan få hallisar. Ovanligt men det händer
Citera
2017-07-26, 10:36
  #8
Medlem
Kakksakkers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tomchi
Klart som fan man kan få hallisar. Ovanligt men det händer
Haha vilka barn ni är, man får inte hallisar av maja jävla sopor!

Får ni hallisar så köp ALDRIG av samma snubbe det är spetsat!
Citera
2017-07-26, 21:48
  #9
Medlem
tomchis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kakksakker
Haha vilka barn ni är, man får inte hallisar av maja jävla sopor!

Får ni hallisar så köp ALDRIG av samma snubbe det är spetsat!

Idiot. Jag har själv aldrig fått det men vet några som har...
Citera
2017-07-27, 23:37
  #10
Medlem
GuldBuddahs avatar
Tror att ni byggde upp någon slags förväntan i skallen om hur det skulle vara. Med riktigt bra gräs, och speciellt första gången, så är det nog lätt att få fantasin att sväva iväg. Jag själv kunde se en del saker första gångerna på schysst gräs. Då menar jag inte sådant som ni skriver, utan mer abstrakta mönster när jag blundade och lyssnade på musik. Ungefär som en väldigt mild svamptripp. Gräs är ju en mild psykadelia trots allt.


Glöm snacket om PCP... varför skulle folk spetsa gräs med en sån ovanlig drog? Det är helt fullständigt orimligt.
__________________
Senast redigerad av GuldBuddah 2017-07-27 kl. 23:41.
Citera
2017-07-29, 23:56
  #11
Medlem
Om det inte är spetsat med något så är det ju jävligt nice. Vill inte ha något konstigt på köpet lixom. Berättade för Isis, han blev jätte orolig när jag sa att det kan ha vart lace'd. Våra hallucinationer, eller iallafall mina var helt true men det kanske bara var så att jag fantiserade för mycket, men har ändå svårt att tro det. Aja, får väl röka upp de sista o hitta nån ny o köpa av, som jag litar på.
Citera
2017-07-30, 03:30
  #12
Medlem
Kakksakkers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tomchi
Idiot. Jag har själv aldrig fått det men vet några som har...

mes.. .. sluta ljug!
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback