Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-07-14, 07:24
  #49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Denom
Var det dina eller hennes planer?

Våra tillsammans.
Citera
2018-07-31, 01:09
  #50
Medlem
Dum bum ..funkar bra
Citera
2018-12-31, 01:08
  #51
Medlem
Medelkasss avatar
Har det hunnit bli några nyårsplaner med den nya, "sunda" tjejen än då, TS?
Citera
2019-01-12, 19:13
  #52
Medlem
Frozenpills avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ThinkTank111
Mm, måste erkänna att hela grejen känns lite olustig!

Jag har lovat att fjutta på och inte "banga", och jag vill inte vara en fegis!

Men hela den hör grejen gör mig fan nervig! Samtidigt vill jag ligga bra till hos den här tjejen och imponera lite.

Hon är lite mer cool och gränslös än jag och jag vill inte förlora henne!
. Tomtebloss!?
Citera
2019-01-16, 18:12
  #53
Medlem
Aurelios avatar
Tigerskott känns rimligt. Inte allt för stor skadeverkan.
Citera
2019-01-16, 20:03
  #54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Aurelio
Tigerskott känns rimligt. Inte allt för stor skadeverkan.

Alldeles för kraftig! Jag kom fram till att även 1-öres och 3-öres innebär en risk, åtminstone om du stoppar upp så bara stubinen hänger ner från fittan(tänk tampongsnöre)

Och dessa är de "vänligaste" smällarna, dvs de med mist sprängverkan.

Nä, min rekommendation med den kunskap jag har nu är att inte prova alls.
Citera
2019-01-19, 11:52
  #55
Medlem
Alltså..... på allvar eller inte (jag gissar på det senare) men som tidigare påpekats: ett bra sätt att förstöra en kvinnas underliv och ett svinsäkert sätt att hamna i fängelse. Är det din kink så, ja, vad fan ska vi andra säga än ÄRDUHELTJÄVLATOKIGDINDJÄVUL och GÖRDETINTE....
Citera
2019-01-19, 11:54
  #56
Medlem
Luxuss avatar
Smäll en ballong? Typ vattenballong
Citera
2019-01-21, 00:39
  #57
Medlem
blue_no1s avatar
googla tricky !
Citera
2019-02-02, 14:57
  #58
Medlem
fnattes avatar
Jag tror faktiskt att dom minsta "ryssarna" skulle kunna fungera. Stoppa inte in den så långt och testa att knyta näven och peta in den där och testa först.
Citera
2019-02-02, 15:34
  #59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fnatte
Jag tror faktiskt att dom minsta "ryssarna" skulle kunna fungera. Stoppa inte in den så långt och testa att knyta näven och peta in den där och testa först.

Jag e inte tillsammans med den bruden längre.

Men för att ändå kommentera, jag tror Ryssar är för starka smällare. Vi blåste av allting tack vare feedbacken jag fick här i denna flashbacktråden. Bruden var lite pissed, men jag kände att jag gjorde rätt, vill inte sitta i någon jävla domstol för våld på annans kropp.

Om man vill testa det här är nog "ettöres" eller "treöres" de bästa smällarna. Men allra bäst är nog att lägga ner helt och hållet som vi gjorde. Finns andra BDSM grejer man kan göra om man tänder på smärta..
Citera
2019-02-02, 16:11
  #60
Medlem
fnattes avatar
Ja det var ettöres och dom jag tänkte på inte ryssar. Ja det var nog rätt att blåsa av kanske ändå. Ska man göra så extrema saker kan man skriva en liten lapp med underskrifter och att hon är med på det. Jag gjorde det för att vara säker när min kk ville att jag skulle sätta på henne efter att jag drogat ner henne.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback