Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 4
  • 5
2017-08-25, 19:43
  #49
Medlem
StompZzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Satangkai
Hallå alla.
Jag har efter ett tidigare rätt tungt år kärleksmässigt släppt och kommit över allt gammalt och lyckats träffa en ny tjej.
Tjej från Tinder men med flera gemensamma vänner som hejar på på sidan.
Nu har vi träffats 3 gånger, två hemma hos mig och och en hel dag med en massa skoj aktiviteter som avslutades hemma hos henne.

Allt såhär långt är nog egentligen ganska bra och från min synvinkel så både passar vi ihop och gillar nog varandra (åtminstone gör jag det).
Grejen är att vi inte ens har petat på Varandra än!
Visst kramats ordentligt när vi träffas och skiljs åt, men annars inte ett dugg, även fast jag gärna hade velat.
Nu tänker säkert flera att vi inte har kemin, eller att jag måste ju vara gay eller vad som helst 😀... Men jag har känt att jag vill vara seriös med henne och inte hamna i säng för tidigt och så.
Mitt problem är nu att jag inte vet hur jag skall gå vidare i vår relation och ta steget liksom. Börjar känna en enorm press på att det är dags att det händer något "mer" så att säga. Vägrar bli hennes snälla killkompis...

Hur skall jag bete mig nästa gång vi ses?

Om du vill ha något seriöst är det nog bra att det går långsamt, kom ihåg att sådant som börjar hastigt förmodligen också kommer avslutas lika snabbt. Så länge ni flörtar med varandra borde du inte hamna i kompis-fällan, så kör på bara som du gör nu så lär du märka när du kan lägga in en lite mer fysisk stöt
Citera
  • 4
  • 5

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback