Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2017-09-11, 16:17
  #13
Medlem
kool-g-raps avatar
Jag avskyr bong som river i lungorna och njuter alltid av en fet gås som jag röker långsamt och kan pausa efter halva om jag vill.
Citera
2017-09-18, 09:52
  #14
Medlem
Hupats avatar
Beror på vart jag befinner mig. Får för mycket ångest av att befinna mig på platser där folk går när jag röker så brukar suga i min jointen på tre snabba. Däremot kan jag uppskatta en långsam joint i någon avlägsen skog. Men även där har det hänt att nojjan kickat in och att man sugit i sig jointen fortare än vad lungorna klarat av
Citera
2017-09-19, 00:49
  #15
Medlem
Jag röker oftast mellan 0,3-0,4 i mina spliffar när jag röker själv och då tar det 12-15 minuter. Blandar kanske 1/3 tobak. Anser det vara rimlig tid att sitta och puffa.
Citera
2017-12-08, 15:52
  #16
Avstängd
k1mpmans avatar
Jag röker fort. Jag röker rent i pipa så vill jag inte slösa genom att ställa ner pipan och låta den brinna ut. Jag förstår att om man röker spliff osv kanske man vill njuta lite mer av det, jag gör också det om det är med kompisar osv. Men om jag sitter hemma själv blir det rent, stora hits och snabbt tillbaka till det jag höll på med.
Citera
2017-12-19, 20:28
  #17
Medlem
JavalangIIs avatar
Jag brukar oftast sitta på en höjd någonstans och röka. Är det vindstilla sitter jag en stund och njuter, men är det blåsigt eller kallt vill jag röra på mig och gå därifrån och då går det ju fortare.
Citera
2018-01-03, 19:22
  #18
Avstängd
RurikRusens avatar
beror väll på vilket slags röka det är, är det något som smakar nice så sitter man å njuter annars brukar jag "pumpa" för att bli så hög som möjligt.
Citera
2018-01-08, 15:01
  #19
Medlem
Har inget emot smaken längre.Tycker inte om joints så mycket. Det blir automatiskt att man röker för fort då. Jag kör oftast 2-5 hits på en liten bong. Men med långt mellanrum mellan varje hit.
Citera
2018-06-22, 09:32
  #20
Avstängd
Plaguetongues avatar
röker långsamt, oftast brunt med tobak men ibland även grönt bara eller grönt och brunt blandat med tobak, kan mixa upp flera högar och mecka en ny rök medans jag redan röker på en. på slutet brukar det gå långsamt och vara jobbigt att få i sig ibland. man får röka lugnt och inte stressa
Citera
2018-06-22, 22:04
  #21
Medlem
Jag röker med vaporizer men röker oftast djupt och långsamt för att använda så mycket av lungorna som möjligt men ibland blir det ändå lite snabbare men djupa sug.
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback