Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2006-01-07, 16:27
  #1
Medlem
zugfahrers avatar
Hej alla sugna köpare av Sonys mp3-spelare NW A-3000. Köp inte den här produkten! Jag köpte den och sitter här och nu med en av de sämsta produkterna jag någonsin inhandlat av märket SONY.

Varför tycker jag nu att ni inte skall köpa den här produkten?

- Den stödjer inte drag n drop. Man måste ha en mjukvara (Sony CONNECT) som konverterar om .mp3 till .otm. Det tar ungefär 30 minuter (lagg) att ladda över 4-5 stycken låtar. Alltså detta är en mp3-spelare som inte kan spela mp3-formatet.

- Sony CONNECT är en väldigt dålig utformad mjukvara. Den talar inte om när du fört över låtarna så du får chansa på att du fått över dem. Drar du emellertid ut USB-kabeln för tidigt får du bittert erfara att du inte kan spela någon låt överhuvudtaget. Du måste ha fört över alla låtar eller så låter inte mp3-spelaren dig få komma in i mjukvaran på spelaren.

- Även mjukvaran i mp3-spelaren buggar. "Acess-symbolen" låser sig/laggar. Utformningen av menysystemet är katastrofalt.

- Min volymknapp låste sig i plusläget och jag fick med våld forcera tillbaks den till originalläge.

- SONY konsumentavdelning PISSAR på dig. Jag har inte fått ett enda svar på skickade e-post. Per telefon är Sonys konsumentavdelning = GODDAG YXSKAFT.

Sammanfattningsvis. Jag är överraskad hur ett företag som SONY kan pissa på sina konsumenter med denna produkt. Snart kommer väl mp3-spelaren explodera i ansiktet på mig så jag får brännskador och först då väljer de att dra in sina spelare. Jag har köpt många produkter ifrån Sony. TV, DVD, Video, Stereo, Minidisc-spelare, bilstereo men jag undrar varför. De bryr sig inte om mig. De PISSAR mig i ansiktet. Kom nu ihåg att jag varnade er om denna mp3-spelare. Något raffligt skriven recension om denna skitprodukt men jag är ju frustrerad och upprörd över att bli behandlad som en påse skit.

- Zugfahrer
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback