Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-07-24, 12:32
  #1
Medlem
Halloj! Hoppas denna tråden tillhör här.

Nu är det så att jag ska köpa en laptop, jag har redan en stationär dator som jag "gamear" på men jag vill köpa en laptop som jag kan typ ligga i sängen o se film på, surfa och använda program som universitetet tillger. Då jag har näst intill noll koll på laptops vänder jag mig till er, om ni har nåt tips eller liknande.

Krav: Ska klara av program som CAD, diverse redigeringsprogram, lättare spel som CS eller LoL (ifall man vill spela lite när man besöker föräldrarna), helst ha SSD-hårddisk och en budget på under cirka 7000 kr. Men mestadels ska jag nog bara köra lite universitetsprogram på den och surfa/se film.

Hoppas jag inte ser ut som en helt borta snubbe nu. Tack på förhand!
Citera
2017-07-24, 12:36
  #2
Medlem
tempeZZts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av selice
Halloj! Hoppas denna tråden tillhör här.

Nu är det så att jag ska köpa en laptop, jag har redan en stationär dator som jag "gamear" på men jag vill köpa en laptop som jag kan typ ligga i sängen o se film på, surfa och använda program som universitetet tillger. Då jag har näst intill noll koll på laptops vänder jag mig till er, om ni har nåt tips eller liknande.

Krav: Ska klara av program som CAD, diverse redigeringsprogram, lättare spel som CS eller LoL (ifall man vill spela lite när man besöker föräldrarna), helst ha SSD-hårddisk och en budget på under cirka 7000 kr. Men mestadels ska jag nog bara köra lite universitetsprogram på den och surfa/se film.

Hoppas jag inte ser ut som en helt borta snubbe nu. Tack på förhand!

(FB) PC: köpråd - bärbart
Citera
2017-07-24, 13:21
  #3
Moderator
Protons avatar
0.02 - Trådstart och forumval.

Övriga dator- och IT-diskussioner --> PC: köpråd - bärbart
/Moderator
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback