Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-07-23, 17:24
  #1
Medlem
xxxslimxxxs avatar
Hoppas denna ligger rätt nu.

Ni flashback användare som är kunniga inom just Xbox360 hur åtgärdar man detta eller går det ens att åtgärda?

Jag startade mitt 360 nu idag för första gången på ca 1år och Minneskortet(hårddisken) går inte att ladda och det finns nada på den men ändå finns det inte nog med plats för att ta ner diverse uppdateringar då den visar att den är full.. så ja tog fram ett Usb och kopplade in det och det funkar som det ska igen när man går via den men när det kommer till just updates osv jag MÅSTE göra
hur får jag dom att laddas ner direkt till usb ist för att gå direkt till hårddisken då de flesta tyvärr vill gå direkt till hårddisken som inte ens går att använda.. det måste väl ändå gå att ändra det där? Efter nån timmas sökande på inställningarna/konto/minne så hittar jag fortfarande inte något sätt att ändra så allt hamnar på Usb't ist och Google va inte till nån större hjälp i min jakt på bra svar så jag måste tyvärr erkänna mig besegrad och be dom proffsigare om hjälp OM det går att fixa detta på nått vis.
Citera
2017-07-23, 19:30
  #2
Medlem
st0ckiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xxxslimxxx
Hoppas denna ligger rätt nu.

Ni flashback användare som är kunniga inom just Xbox360 hur åtgärdar man detta eller går det ens att åtgärda?

Jag startade mitt 360 nu idag för första gången på ca 1år och Minneskortet(hårddisken) går inte att ladda och det finns nada på den men ändå finns det inte nog med plats för att ta ner diverse uppdateringar då den visar att den är full.. så ja tog fram ett Usb och kopplade in det och det funkar som det ska igen när man går via den men när det kommer till just updates osv jag MÅSTE göra
hur får jag dom att laddas ner direkt till usb ist för att gå direkt till hårddisken då de flesta tyvärr vill gå direkt till hårddisken som inte ens går att använda.. det måste väl ändå gå att ändra det där? Efter nån timmas sökande på inställningarna/konto/minne så hittar jag fortfarande inte något sätt att ändra så allt hamnar på Usb't ist och Google va inte till nån större hjälp i min jakt på bra svar så jag måste tyvärr erkänna mig besegrad och be dom proffsigare om hjälp OM det går att fixa detta på nått vis.

Du kan inte installera uppdateringar på ditt minneskort, men du kan ladda ner uppdateringsfilen till din dator och flytta till ditt USB-minne. Detta laddas ned från andra sidor än Microsofts officiella uppdateringssidor, alltså vet du inte riktigt vad du får när du laddar ner.
Det är nog klokast att försöka formatera om hårddisken och se om det hjälper, eller köpa en ny.
Citera
2017-07-23, 19:50
  #3
Moderator
yz44s avatar
Har du hårddisk eller 4 gb flashminne?
Om du bara har flashminne kan du köpa till en hårddisk.
Har du hårddisk i kan det vara ide att pröva med att ta ur och sätta tillbaka densamma (glappkontakt), se till att allt är avstängt innan.
Citera
2017-07-24, 00:00
  #4
Medlem
BigFatCones avatar
Spel: allmänt --> Konsol: hårdvarusupport
/Moderator
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback