Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-07-23, 03:30
  #1
Medlem
pantywankers avatar
Detta är fan obegripligt! Jag upplever detta problem på jobbet samt hemma om jag skulle glömma att ställa in blåsen och det kommer regn.
På jobbet tar jag alltid in selen i bilen för att den inte skall bli blöt. Dock går inte selen att ta av på blåsen vilket ger nice bh ränder en vecka efter att regnet slutat. Varför kan inte tillverkarna fixa så att selen går att ta loss på blåsarna med?
Ett exempel. Ser exakt likadant ut på andra märken med.

https://s22.postimg.org/52z298nsx/HPIM2165.jpg
Citera
2017-07-23, 14:53
  #2
Medlem
Det är nog inte många här på FB som kan svara på det, frågan är lite speciell. Men allt har sina
skäl, de har tagit fram det som ska fungera för de flesta. Men det är alltid någon som inte är nöjd.
Upplever dina arbetskamrater samma sak? Varför inte gå i samlad trupp till chefen och vänligt
tala om att det inte fungerar?
Eller som jag har fått lära mig, innan man klagar så ska man visa att man kan göra det bättre
själv. Varför inte uppfinna en sele som fungerar?
Citera
2017-07-30, 02:41
  #3
Medlem
pantywankers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sabrina56
Det är nog inte många här på FB som kan svara på det, frågan är lite speciell. Men allt har sina
skäl, de har tagit fram det som ska fungera för de flesta. Men det är alltid någon som inte är nöjd.
Upplever dina arbetskamrater samma sak? Varför inte gå i samlad trupp till chefen och vänligt
tala om att det inte fungerar?
Eller som jag har fått lära mig, innan man klagar så ska man visa att man kan göra det bättre
själv. Varför inte uppfinna en sele som fungerar?
Jag är ingen designer. Hoppades dock få mer cred i den här tråden. Att blåsen blir pisseblöt på flaket måste vara ett problem för fler än mig.
Citera
2017-07-30, 22:57
  #4
Medlem
Gustaf85s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pantywanker
Jag är ingen designer. Hoppades dock få mer cred i den här tråden. Att blåsen blir pisseblöt på flaket måste vara ett problem för fler än mig.

Having a trimmer and blower out in sight like that is like lighting a christmas tree for the thieving kind so I strongly believe persisting with open bed pickups to be a way bigger problem.
I thought everyone atleast changed their shirt after work but hey, if you could reform lawncare into something neat and clean then by all means go ahead
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback