Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-07-23, 02:13
  #1
Medlem
Hittat en tjej på kontaktsida som skrev till mig en fråga vilket redskap jag föredrog att smiska med. Jag svarade på frågan och vi har skickat lite lösa meddelanden mellan varandra.

Jag har smiskat kvinnor förr men aldrig träffat någon via nätet för den här typen av aktivitet utan bara "vanlig" dating. Då pratar man massa skit om film, musik etc och ses sedan på en fika i stan där man fortsätter snacka skit om detta.

Ovanstående känns inte relevant för den här typen av träffar och vet inte riktigt hur jag ska föra diskussionen vidare, jag vet dock att hon är intresserad. Ska man fråga vad hon gillar etc eller hur bör konversationen föras.

I hennes presentation står det dessutom att han är både dom och sub. Förmodar dock att hon ställde frågan till mig som sub samt att jag angivit att jag är dom på min profilsida. Även det här är lite osäkert men också något som känns svårt att fråga rent ut (eftersom det låter som en väldigt dum fråga).

Som ni märker har jag ingen erfarenhet den här typen av nätträff och behöver tips på hur man för konversationen vidare för att förhoppningsvis ses och dela intresset smisk.
Citera
2017-07-23, 02:31
  #2
Medlem
Ruzskisuzkis avatar
Du ska prata med henne och inte oss.
Citera
2017-07-23, 07:36
  #3
Medlem
"Man slår till !" 😀
Citera
2017-07-23, 08:06
  #4
Avstängd
VillhaenKilles avatar
Daska litt lätt med en dammvippa, å uttala brutala order, om att hon kommer att bli tvungen att tillaga korv med makaroner varje dag i veckan, om hon int blir snäll å timid.

Samtidigt så stampar du i golvet å spottar på väggen...

Å funkar int he, så ring sjukvårdsupplysningen 1177 pronto.....
Citera
2017-07-23, 08:15
  #5
Medlem
note-its avatar
Du ska inte ha allt för stora förhoppningar på att du får träffa henne. Det brukar sällan bli något.
Citera
2017-07-23, 18:04
  #6
Medlem
Som vanligt en drös med oseriösa svar...
Citera
2017-07-27, 21:24
  #7
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av help
Som vanligt en drös med oseriösa svar...

Konstigt...
1. Träffa kvinnan
2. Prata med varandra om bland annat vad hon och du vill ha just nu. Inte igår, inte i morgon, utan NU.
3. Knulla på det sätt ni båda gillar.

Fan, är alla jävlar helt handlingsförlamade nu för tiden?
Ska det vara så jävla svårt att snacka med en kvinna som uppger att hon vill ligga och att hon gillar smisk åt ena eller andra hållet?
Citera
2017-07-27, 23:16
  #8
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EU-migranten
Konstigt...
1. Träffa kvinnan
2. Prata med varandra om bland annat vad hon och du vill ha just nu. Inte igår, inte i morgon, utan NU.
3. Knulla på det sätt ni båda gillar.

Fan, är alla jävlar helt handlingsförlamade nu för tiden?
Ska det vara så jävla svårt att snacka med en kvinna som uppger att hon vill ligga och att hon gillar smisk åt ena eller andra hållet?
Kunde inte sagt det bättre själv!
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback