Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-07-22, 23:34
  #1
Medlem
Tja! Tänkte kolla om nån annan har erfarenhet av fanobet, bettade 75 usd på imortals o vann lite över 120,nu har jag typ 200 usd som ligger där och som inte går att få ut... Får ovanstående meddelande (titeln)

Jag har trots allt både satt in csgo skins, och tagit ut csgoskins förr på denna sida, så varför får man såna här meddelande helt plötsligt?

Någon livechatt/support finns ju inte att tala om, och söker jag på typ "fanobet" support så blir man bara redirrectad till deras startsida (sitter på jobbet med mobilen, har inte tillgång till pc)

Har nån annan vart med om detta??
Citera
2017-07-23, 08:50
  #2
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av iNoob
Tja! Tänkte kolla om nån annan har erfarenhet av fanobet, bettade 75 usd på imortals o vann lite över 120,nu har jag typ 200 usd som ligger där och som inte går att få ut... Får ovanstående meddelande (titeln)

Jag har trots allt både satt in csgo skins, och tagit ut csgoskins förr på denna sida, så varför får man såna här meddelande helt plötsligt?

Någon livechatt/support finns ju inte att tala om, och söker jag på typ "fanobet" support så blir man bara redirrectad till deras startsida (sitter på jobbet med mobilen, har inte tillgång till pc)

Har nån annan vart med om detta??

Du kan inte ta ut cash om du enbart satt in med skins, du kan bara ta ut i nya skins. Tror man måste göra ett nytt konto som är aktivt för insättning och uttag med pengar, ganska säker på att så var fallet för något halvår sen när jag var ute för samma dilemma.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback