Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2017-07-22, 21:07
  #13
Medlem
BigFatCones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Shurba
Motsägelsefull skulle jag ändå inte vilja påstå, kanske bara lite skev.

Nu är det ju faktiskt mitt egna val, eller hur? Sluta lägg er i mitt liv. Fått nog av sånt där skit.
Skev och skev. Det visar ju om inget annat på att du är en missbrukare. Något som din tripprapport också visar på. Men jag dömer inte, du får klart leva ditt liv som du vill så länge det inte drabbar andra.

Nu snackar du om att hugga någon för en sketen joint, det är att skada någon annan och då tänker jag lägga mig i. Jag hoppas att du försöker och träffar typ mig eller någon annan som inte har så mycket till övers för sånt skräp som du som ger oss ordentliga knarkare dåligt rykte. Du brukar inte droger, du missbrukar. En brukare får inte såna här tankar.
Citera
2017-07-22, 21:18
  #14
Medlem
ninjutsus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tappara
Ska du dra ner honom i ett ytterligare fördärv. Sms träsket är väl inget man rekommenderar folk
Sant, bättre att knivhugga någon.
Citera
2017-07-22, 21:20
  #15
Medlem
BigFatCones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ninjutsu
Sant, bättre att knivhugga någon.
Förslagsvis sig själv.
Citera
2017-07-22, 21:24
  #16
Medlem
ninjutsus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Shurba
Hur länge kan man stå i skuld till dom som man lånar av?
Du ska oftast betala inom en månad, annars blir det ränta och då kan det bli riktigt, riktigt dyrt. Om man vet att man kommer ha pengar inom denna period så är det egentligen inget problem, men man ska ju inte chansa och hoppas på att man hinner samla ihop pengarna. Då får man skylla sig själv. Men klart bättre än att knivhugga folk eller begå brott om det är så att man nu måste ha droger..
Citera
2017-07-22, 21:33
  #17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BigFatCone
Skev och skev. Det visar ju om inget annat på att du är en missbrukare. Något som din tripprapport också visar på. Men jag dömer inte, du får klart leva ditt liv som du vill så länge det inte drabbar andra.

Nu snackar du om att hugga någon för en sketen joint, det är att skada någon annan och då tänker jag lägga mig i. Jag hoppas att du försöker och träffar typ mig eller någon annan som inte har så mycket till övers för sånt skräp som du som ger oss ordentliga knarkare dåligt rykte. Du brukar inte droger, du missbrukar. En brukare får inte såna här tankar.
Jo, jag förstår att du är arg över att folk (inklusive mig) gör/kan göra folk illa för knark, jag har varit en knarkare, som sedan har gått över till att vara pundare i dom flestas ögon. Men det faktum är att jag kunde motstå att göra nån person illa idag för en gubbe tjack bevisar bara att jag inte gått över till att vara pundare/junkie eller hur?

Kan absolut inte skylla mitt missbrukande på någon annan förutom mig själv, och min bror.
Citera
2017-07-22, 21:47
  #18
Medlem
BigFatCones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Shurba
Jo, jag förstår att du är arg över att folk (inklusive mig) gör/kan göra folk illa för knark, jag har varit en knarkare, som sedan har gått över till att vara pundare i dom flestas ögon. Men det faktum är att jag kunde motstå att göra nån person illa idag för en gubbe tjack bevisar bara att jag inte gått över till att vara pundare/junkie eller hur?

Kan absolut inte skylla mitt missbrukande på någon annan förutom mig själv, och min bror.
En pundare är bara en människa som använder amfetamin. Jag är heller inte särskilt arg över att du kan tänka dig att skada andra för att få ditt arg. Jag är väl mer... besviken.. Besviken på samhället och dina föräldrar som inte har märkt att du har sjunkit så lågt som du har gjort.
Citera
2017-07-22, 22:02
  #19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BigFatCone
En pundare är bara en människa som använder amfetamin. Jag är heller inte särskilt arg över att du kan tänka dig att skada andra för att få ditt arg. Jag är väl mer... besviken.. Besviken på samhället och dina föräldrar som inte har märkt att du har sjunkit så lågt som du har gjort.
Skiter fullständigt i samhället, blivit blåst alldeles för mycket av staten & socialen. Uppväxten var ju ett skämt, brorsan är amfetamin missbrukare sedan 15-16 års ålder (han är 22 nu) han har också haft en period i livet där han tog heroin i ungefär 2-3 veckor (inte samtidigt som tjack då) hur han klarade sig ur det har jag ingen koll på.

Föräldrarna? Vad ska dom göra? Det må vara riktigt vidrigt att göra som jag gör när man bor kvar pärona. Men efter som att det delvis dom som har gjort så att mitt liv ser ut som det gör idag. Som man bäddar får man ligga, spottar nån mig i ansiktet drar jag en fet jävla loska tillbaka. (Försöker inte spela ball eller få uppmärksamhet. Let's just get that out of the way.)
Citera
2017-07-22, 22:34
  #20
Medlem
hippijohans avatar
Skulle säga sluta knarka men om du verkligen vill ha så kan du göra inbrott i nån korvkiosk och få lätta pengar
Citera
2017-07-23, 05:13
  #21
Medlem
Jobba din jävla idiot. Skaffa ett jobb så kan du knarka hur mycket som helst, det gör jag. Varje dag. Men jag sköter jobbet. Jobb = knark. Annars kan du ju gå till lokala dealern och säg att du vill börja jobba. Fast förmodligen så är du en liten omeveten skit som kommer åka rakt ner i skit.

Min prognos: Finkan eller graven om 5 år, du alltså.

Nolla.
Citera
2017-07-23, 05:17
  #22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Shurba
Skiter fullständigt i samhället, blivit blåst alldeles för mycket av staten & socialen. Uppväxten var ju ett skämt, brorsan är amfetamin missbrukare sedan 15-16 års ålder (han är 22 nu) han har också haft en period i livet där han tog heroin i ungefär 2-3 veckor (inte samtidigt som tjack då) hur han klarade sig ur det har jag ingen koll på.

Föräldrarna? Vad ska dom göra? Det må vara riktigt vidrigt att göra som jag gör när man bor kvar pärona. Men efter som att det delvis dom som har gjort så att mitt liv ser ut som det gör idag. Som man bäddar får man ligga, spottar nån mig i ansiktet drar jag en fet jävla loska tillbaka. (Försöker inte spela ball eller få uppmärksamhet. Let's just get that out of the way.)
wait grabbenn bor med sina päron. hahahaha du är en riktig nolla med andra ord. en riktig nolla. Gå och gör något med ditt liv. Knarka på egen hand. Dra inte ner dina päron i dina problem. Jääävlar.
Citera
2017-07-23, 05:34
  #23
Medlem
Som jag ser det - Knarka är inte något dåligt. För det krävs pengar. Och sålänge du tjänar pengar så är det bra. Lär dig att tjäna pengar. Betala hyra samtidigt som du knarkar sönder. Skaffa en schysst lägenhet, ha ett simpelt jobb t.ex. donken, jobba heltid, få cashflow, rök din zut före under efter jobbet vem bryr sig sålänge du sköter jobbet. Bli en självständig knarkare. Det är det brudarna gillar kan jag berätta. Du kommer fan inte långt om du sitter o snackar om att du vill hugga folk för en zut när du bor hos päronen.... Mamma kanske vaknar snart o lagar frukost åt dig? Har inte bott hemma på flera år nu. Har dock inte varit 100% självständig men det är det enda som funkar. Ska du slagga på polarens soffa o röka zut hela dagarna så kommer du antingen få stryk eller bli utkastad efter några veckor. Fattar inte hur du tänker människa. Använd hjärnan o tjäna dina pengar. Betala hyran. laga mat. Städa lägenheten. Helst med så mycket tjack i ditt blod du kan. Men sköt din lägenhet. Det är då du får bröder, det är då du får snygga brudar. Det är då dina föräldrar inte bryr sig ett piss om vad du tar sålänge du sköter din lägenhet din jobb din hyra du käkar bra du rör på dig du har en funktion. Du kan knarka men behåll din funktion. fattar du? Jag är hård mot dig bara för att jag vet att detta är den enda väg du kan gå som knarkare. Annars hamnar du i psykos snabbare än du hinner blinka (f.ö. så låter det som att du redan smyger dig på en rejäl psykos din jävla nolla vakna till lite nu innan det är försent)
Citera
2017-07-23, 06:03
  #24
Medlem
BigFatCones avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Shurba
Skiter fullständigt i samhället, blivit blåst alldeles för mycket av staten & socialen. Uppväxten var ju ett skämt, brorsan är amfetamin missbrukare sedan 15-16 års ålder (han är 22 nu) han har också haft en period i livet där han tog heroin i ungefär 2-3 veckor (inte samtidigt som tjack då) hur han klarade sig ur det har jag ingen koll på.

Föräldrarna? Vad ska dom göra? Det må vara riktigt vidrigt att göra som jag gör när man bor kvar pärona. Men efter som att det delvis dom som har gjort så att mitt liv ser ut som det gör idag. Som man bäddar får man ligga, spottar nån mig i ansiktet drar jag en fet jävla loska tillbaka. (Försöker inte spela ball eller få uppmärksamhet. Let's just get that out of the way.)
Att ta ansvar för dina egna handlingar, det finns inte på kartan?
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback