Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2017-07-24, 12:33
  #13
Medlem
buprenorfins avatar
Bens! Ta med bens, eller åtminstone imovane eller något att somna på. Och öronproppar. Även om man har ganska lätt att somna efter dos så är det ju fan omöjligt i kombination med en festival.

Inte kul om du inte lyckas somna, och sedan blir helt utbränd så att du måste ta ännu mer dos för att orka göra någonting dagen efter, och så spinner det på.
Citera
2017-07-24, 15:38
  #14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av buprenorfin
Bens! Ta med bens, eller åtminstone imovane eller något att somna på. Och öronproppar. Även om man har ganska lätt att somna efter dos så är det ju fan omöjligt i kombination med en festival.

Inte kul om du inte lyckas somna, och sedan blir helt utbränd så att du måste ta ännu mer dos för att orka göra någonting dagen efter, och så spinner det på.
Men har man nån som helst känsla för att läsa mellan raderna så förstår mam att TS inte hamnat i träsket (ännu) och förmodligen inte är van vid knarktänket, att man ska landa med ännu en substans. Jag tycker det är synd att ge de råden till nån som fortfarande inte har blivit pundig.

Fast om man inte nöjer sig med MDMA en dag, så kanske man ändå är förlorad.

TS, tåls att tänka på kanske? Jag önskar iaf att jag som ung hade tagit det lite lugnare med allt, så hade man varit "vän" med knarket istället för att, mer eller mindre, ha det som fiende.
Citera
2017-07-24, 16:52
  #15
Medlem
buprenorfins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SmileyCulture
Men har man nån som helst känsla för att läsa mellan raderna så förstår mam att TS inte hamnat i träsket (ännu) och förmodligen inte är van vid knarktänket, att man ska landa med ännu en substans. Jag tycker det är synd att ge de råden till nån som fortfarande inte har blivit pundig.

Fast om man inte nöjer sig med MDMA en dag, så kanske man ändå är förlorad.

TS, tåls att tänka på kanske? Jag önskar iaf att jag som ung hade tagit det lite lugnare med allt, så hade man varit "vän" med knarket istället för att, mer eller mindre, ha det som fiende.
Om du menar så, så ja. Håller med dig. Tycker iofs inte det är ett dåligt råd att landa på någon enstaka bens, om det verkligen krisar. Givetvis försöker man först somna utan, men om det inte går kan det vara skönt att veta att man kan lösa det. Så tänkte jag.
Citera
2017-07-25, 00:42
  #16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av buprenorfin
Om du menar så, så ja. Håller med dig. Tycker iofs inte det är ett dåligt råd att landa på någon enstaka bens, om det verkligen krisar. Givetvis försöker man först somna utan, men om det inte går kan det vara skönt att veta att man kan lösa det. Så tänkte jag.
Ja jag skulle själv garanterat ta nåt för att landa. Tänkte mer att om man är inne och nosar på droger, ev testar lite E, tjack och röka så kan i många fall nöja sig med det och en lärdom om vad som händer när man tar tjack och inte sover på 48 timmar och sedan kanske nöja sig. Benzo gör det hela mycket smidigare, men man har sprängt ytterligare en gräns när man börjar ta droger för att kunna ta droger enligt mig, om du förstår vad jag menar?
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback