Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 4
  • 5
2017-07-26, 18:57
  #49
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Memnok
Har alla på det här forumet Aspbergers?
Jag skrev att ts är onödigt gnällig och att han inte fick en tredjedel mindre när han beställde med burgare utan snarare 5-8 pommes mindre än utan burgare. Hur många pommes en portion består av har jag ingen aning om eftersom jag inte har räknat dem.

Nu har du ändrat dig igen!
Hur många pommes mindre får man om man beställer det tillsammans med en burgare kontra om man beställer "bara" pommes.
Du har kommit tre olika bud nu, räkna och återkom.
Om du kan räkna.
Dina kromosomer är iallafall lätträknade. Dom är för många.
Vet du ens vad Aspergers Syndrom innebär?
__________________
Senast redigerad av cdec 2017-07-26 kl. 19:01.
Citera
2017-07-26, 21:24
  #50
Medlem
Memnoks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cdec
Nu har du ändrat dig igen!
Hur många pommes mindre får man om man beställer det tillsammans med en burgare kontra om man beställer "bara" pommes.
Du har kommit tre olika bud nu, räkna och återkom.
Om du kan räkna.
Dina kromosomer är iallafall lätträknade. Dom är för många.
Vet du ens vad Aspergers Syndrom innebär?
Det är inte så att de plockar bort ett exakt antal pommes om du beställer burgaren till. Läs mina inlägg igen i lugn och ro och om du har problem kan du be någon vuxen förklara för dig.
Citera
2017-07-26, 22:26
  #51
Medlem
NaZdravis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Petronius
Alla sk "finare" burgerställen är lika dåliga. För 184 kr får man en miniburgare (ja mini, började skratta när jag såg den) som är både torr och smaklös tillsammans med kalla pommes på Stora teatern i Göteborg. Jag äter mycket hellre en Big Mc&Co för 70 spänn (då ingår ju även dryck!) än dessa löjeväckande prissatta hamburgarna på "riktiga" restauranger.
Nej alla ställen är inte lika dåliga.
Men vad förväntar man sig av Stora teatern där en Pripps blå kostar typ 80?
McDonalds är en skräpig "restaurang" med tillhörande fryspuckar, roligt att du skrattar åt en liten burgare men sedan nöjer dig med den enormt stora Big Mac, till och med namnet ljuger ju.
Citera
2017-07-26, 23:51
  #52
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Memnok
Det är inte så att de plockar bort ett exakt antal pommes om du beställer burgaren till. Läs mina inlägg igen i lugn och ro och om du har problem kan du be någon vuxen förklara för dig.

Redovisa gärna hur många pommes dom plockar bort när man beställer pommes till sin hamburgare. Du har kommit med tre olika siffror nu. Vad är det dom gäller? Du verkar ju ha koll.

Och när du har lärt dig skriva korrekt svenska så kan jag nog ha respekt för dig.

Jag är minst dubbelt så gammal som du.
__________________
Senast redigerad av cdec 2017-07-26 kl. 23:54.
Citera
2017-07-27, 04:43
  #53
Medlem
SailorCalvins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NaZdravi
Då kändes det betydligt värre på Butchers Market, jätteliten lokal och det var lite väl hög musik och skråligt.

Ja det eländet hade jag förträngt. Vart där två gånger. Trångt, svettigt och folk gick in i en hela tiden och maten var inte mer än average.
Tacka vet jag den tiden då det var sista chansen efter en blöt kväll på BLVD
Citera
2017-07-27, 04:48
  #54
Medlem
SailorCalvins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NaZdravi
Nej alla ställen är inte lika dåliga.
Men vad förväntar man sig av Stora teatern där en Pripps blå kostar typ 80?
McDonalds är en skräpig "restaurang" med tillhörande fryspuckar, roligt att du skrattar åt en liten burgare men sedan nöjer dig med den enormt stora Big Mac, till och med namnet ljuger ju.

Uteserveringen vid tidigare Grill mundo eller vad det heter vid Stora teatern är väl inga andra än The Barn som driver om jag inte missuppfattat det helt. Iaf har jag för mig det är deras bildspråk på skyltar och menyer.
Citera
  • 4
  • 5

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback