Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-07-22, 19:16
  #1
Medlem
miikoss avatar
Kommer ihåg att tyckte att fanta light var den äckligaste läsken förut.

Men idag så provade jag fanta zero sugar, och tyckte det var helt okej. Nästan godare än vanliga fanta orange, då den inte var lika söt.

Har mina smaker ändras, eller har de en ny smak?
Citera
2017-07-22, 20:41
  #2
Medlem
Tunga grejer du går och grunnar på ;-) ha ha, men om du vill smaka en god läsk så prova zingo lime/fläder ! Sjukt god
Citera
2017-07-22, 21:10
  #3
Medlem
Kebabfysikers avatar
När dricker man Fanta egentligen? Till groggen?
Citera
2017-07-22, 23:05
  #4
Medlem
zepofans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kebabfysiker
När dricker man Fanta egentligen? Till groggen?
Med ditt användarnamn borde du ha det klart för dig. Fanta dricks till kebab.
Citera
2017-07-22, 23:15
  #5
Medlem
Kebabfysikers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av zepofan
Med ditt användarnamn borde du ha det klart för dig. Fanta dricks till kebab.

Njet. Enligt mina beräkningar är Cola det optimala dryckesvalet efter öl.
Citera
2017-07-23, 00:08
  #6
Medlem
Den godaste lightläsken med apelsinsmak måste ändå vara zingo light; resterande märken smakar kemikalier och skit.
Citera
2017-07-23, 00:12
  #7
Medlem
Rickyklings avatar
Jag gillar inte heller fanta light.. Men Fanta Zero med grapefruit va riktigt god
Citera
2018-01-19, 21:13
  #8
Medlem
Isnatts avatar
Har dragit ner på ölen men dricka bör man och jag orkar inte sitta och dricka vatten på helgerna och föredrar light pga anledning.
Gillar vanligtvis svartvinbär så köpte ett flak med fanta zero sugar blackcurrant.
Nån som testat? Jag gillade tyvärr inte den. För oklar smak liksom. Tunn och lite för sträv, vilket svartvinbär så klart ska vara. Den föll mig inte riktigt i smaken.
Jag gillar egentligen mest cola men är känslig för koffeinet så vill ha läsk utan koffein och utan tillsatt socker.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback