Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2017-07-22, 18:46
  #1
Medlem
Pajosvs avatar
Jag registrerade ett yrt användarkonto den 15 juli 2017 och än har det inte blivit aktiverat.
Citera
2017-07-22, 18:49
  #2
Medlem
Captinheros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pajosv
Jag registrerade ett yrt användarkonto den 15 juli 2017 och än har det inte blivit aktiverat.

Låter konstigt . Nu var det ett tag sen jag aktiverade mitt konto. 3 dagar har jag för mig det ska vara. Sen kommer jag inte ihåg om man måste bekräfta via någon länk på mejl
Citera
2017-07-22, 18:54
  #3
Medlem
Pajosvs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Captinhero
Låter konstigt . Nu var det ett tag sen jag aktiverade mitt konto. 3 dagar har jag för mig det ska vara. Sen kommer jag inte ihåg om man måste bekräfta via någon länk på mejl

Någon länk har jag inte fått vad jag kan minnas... Konstigt...
Citera
2017-07-22, 19:19
  #4
Medlem
Trollfeeders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pajosv
Jag registrerade ett yrt användarkonto den 15 juli 2017 och än har det inte blivit aktiverat.

Är det inte så att man bara ska ha ett konto då?
Citera
2017-07-22, 19:27
  #5
Medlem
Pajosvs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Trollfeeder
Är det inte så att man bara ska ha ett konto då?

Man kan ha mer än ett konto, men man får inte missbruka det...
Citera
2017-07-22, 19:58
  #6
Moderator
Protons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pajosv
Jag registrerade ett yrt användarkonto den 15 juli 2017 och än har det inte blivit aktiverat.
Det var mystiskt, du kanske kunde dra iväg ett PM till nån av administratörerna och fråga om varför det inte kommit igång?
Citera
2017-07-22, 20:09
  #7
Medlem
Pajosvs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Proton
Det var mystiskt, du kanske kunde dra iväg ett PM till nån av administratörerna och fråga om varför det inte kommit igång?

Jag får nog göra så...
Citera
2017-07-22, 20:12
  #8
Medlem
kraftfoders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pajosv
Jag får nog göra så...

Tänk på att det också är "semestertider", Sverige går som i sirap just nu..
Å andra sidan borde väl ditt konto aktiveras automatiskt..
Citera
2017-07-22, 20:31
  #9
Medlem
Ett konto brukar väl automatiskt aktiveras 3 dygn efter att man registrerat sig som medlem?
Citera
2017-07-22, 20:32
  #10
Medlem
Pajosvs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jo5h2pe
Ett konto brukar väl automatiskt aktiveras 3 dygn efter att man registrerat sig som medlem?

Ja, men jag registrerade kontot den 15 juli.
Citera
2017-07-22, 20:47
  #11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pajosv
Ja, men jag registrerade kontot den 15 juli.

Det var ju just därför jag undrade om det inte längre är 3 dygn som gäller. Därmed är det konstigt att det inte har aktiverats. Om du har fått varning eller varit avstängd för 1.07 Alternativa konton kan det möjligen vara svårt att aktivera ett till, även om varningen/avstängningen gått ut, men om du inte har brutit mot 1.07 är det konstigt att ditt nya konto inte blivit aktiverat efter 7 dygn.
Citera
2017-07-22, 20:51
  #12
Medlem
Pajosvs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jo5h2pe
Det var ju just därför jag undrade om det inte längre är 3 dygn som gäller. Därmed är det konstigt att det inte har aktiverats. Om du har fått varning eller varit avstängd för 1.07 Alternativa konton kan det möjligen vara svårt att aktivera ett till, även om varningen/avstängningen gått ut, men om du inte har brutit mot 1.07 är det konstigt att ditt nya konto inte blivit aktiverat efter 7 dygn.

Nej, jag har inte fått någon varning för det...
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback