Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2017-07-23, 13:32
  #13
Medlem
mryangs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kobold
Detta är mycket väl on topic. Vi pratar om att kommunicera med förgångna och framtida inkarnationer. Visa att det går att göra! Annars finns det inte så mycket att snacka om.

Läs gärna mina andra inlägg/trådar här. Därefter gör din egen bedömning. Din fråga har ställts ett flertal gånger och bara din egen intuition har svaret.

Men ditt val av alias och avatar och att du befinner dig här och nu är ingen tillfällighet. Tids nog kommer du att både bli övertygad OCH en förespråkare och även hjälpa andra att förstå det du vetat hela tiden.
Citera
2017-07-23, 13:41
  #14
Medlem
Kobolds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mryang
Läs gärna mina andra inlägg/trådar här. Därefter gör din egen bedömning. Din fråga har ställts ett flertal gånger och bara din egen intuition har svaret.

Men ditt val av alias och avatar och att du befinner dig här och nu är ingen tillfällighet. Tids nog kommer du att både bli övertygad OCH en förespråkare och även hjälpa andra att förstå det du vetat hela tiden.

Jo, men visst har du rätt i det du säger, men jag förstår inte vad det har med ämnet att göra. Om du påstår att du kan kommunicera med inkarnationer från det förgångna och framtiden, upp till bevis! Allt annat är bara snack.
Citera
2017-07-23, 18:52
  #15
Medlem
TwoThousands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kobold
Jaså, det passar att leka "skeptiker" nu när din sagovärld kolliderar med andra sagovärldar?

Hatar verkligen på låsas religiösa/mediala det är som om dom ger oss ett dåligt rykte!

Men av att döma hur vilsen denna är ska inte han tala om det här ämnet något mer alls!
__________________
Senast redigerad av TwoThousand 2017-07-23 kl. 18:56.
Citera
2017-07-23, 23:46
  #16
Medlem
WykkedWitchs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TwoThousand
Hatar verkligen på låsas religiösa/mediala det är som om dom ger oss ett dåligt rykte!

Men av att döma hur vilsen denna är ska inte han tala om det här ämnet något mer alls!

Man måste gå vilse för att hitta sig själv. För det var väl mig du menade nu.

med mina inlägg här åsyftar jag till om man kan vara självständig från sina inkarnationer tex ett extrem exempel: kan man ha sex med dem, eller alliera sig med dem? Kan man välja att "become" någon av dem för det är ju tvärtom klargjort att man är; alla för en - en för alla på andra sidan.
Citera
2017-09-11, 14:00
  #17
Medlem
WykkedWitchs avatar
Jag hade missat detta inlägg av dig, mryang. Utmärkt - verkligen Bravissimo. Dock ändrar det inte min önskan att du svarar i PM
Citat:
Ursprungligen postat av mryang
Du kan "kommunicera" framåt, bakåt och parallellt kontinuerligt utan begränsningar. Detta oavsett "när" du gör det och vartifrån då tiden som du uppfattar den endast existerar i den tredje densiteten. När din kropp upphör att fungera transporteras du omedelbart tillbaka "hem" dvs den sjätte densiteten och där välja att uppleva endera liv du har haft och "kommer" att ha. Spirits, guider och änglar kan se in i framtiden delvis för att det redan hänt för dem. Men hur stämmer detta överens med fri vilja? Fri vilja och en specifik framtid (för oss) inträffar samtidigt. Alternativa Tidsbegrepp är dock mkt svårt att förstå/förklara då vi inte förstår en existens utan tid.
__________________
Senast redigerad av WykkedWitch 2017-09-11 kl. 14:04.
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback