Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-07-21, 15:39
  #1
Medlem
Draedons avatar
Hittade ingen tråd om Splatoon 2!? Fick det på lådan idag (tack inet) och har lirat lite, online funkar dock inte för mig. Någon annan här som lirar splatoon?
Citera
2017-07-22, 21:10
  #2
Medlem
Kan du rekommendera spelet?
Hade Wii U men spelade inte första. Så allt är nytt for mig.

Känner att jag behöver ett nytt spel till min Switch.
Citera
2017-07-23, 22:28
  #3
Medlem
soyakorvslukarns avatar
Jag har spelat det nästan konstant under helgen och tycker det är underbart.
Jag gillade ettan men älskar tvåan.
Ända nackdelen är att det är samma banor i multiplayer som i ettan men de nya vapnen gör det uppfriskande. Dessutom kommer det rulla ut nya banor under året.
Salmon run är grädden på moset, roligt men svårt.
Citera
2017-07-24, 06:47
  #4
Medlem
Swedos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av soyakorvslukarn
Jag har spelat det nästan konstant under helgen och tycker det är underbart.
Jag gillade ettan men älskar tvåan.
Ända nackdelen är att det är samma banor i multiplayer som i ettan men de nya vapnen gör det uppfriskande. Dessutom kommer det rulla ut nya banor under året.
Salmon run är grädden på moset, roligt men svårt.

Det är ju inte samma banor i multiplayer. Enda är ju egentligen Moray Towers. Port Mackerel är väldigt omgjord så den känns inte ens som originalet med samma namn. Resten är helt nya!
Citera
2017-09-17, 18:30
  #5
Medlem
nihilverums avatar
Mycket roligt spel det här, men är det någon mer än jag som tycker att "ramsan" man hör när man har vunnit en runda Turf War låter ganska mycket som "Yeah! Yeah! Yeah, we love donkey balls!"?

Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback