Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 9
  • 10
2017-12-19, 23:08
  #109
Medlem
Hermann666s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Milfner
Varför ta risken? Om polisen vill sätta dit någon för att inte använda kondom(och det vill dom ju) så lär dom ju göra det medan dom är på plats på en klubb.
Golden Time i Bruggen skall ha haft en razzia i månaden sen 1:e juli. Kanske är det NRW-polisen som prioriterar annorlunda för jag har inte hört något liknande om klubbarna i Hessen. Man får i vilket fall som helst vara beredd på att ett besök på en FKK kan förstöras av polisen framöver.

Det gjordes razzior på tyska klubbar redan innan 1:a juli och då får man som kund räkna med att legitimera sig med leg eller pass.
Citera
2017-12-19, 23:26
  #110
Medlem
Arnold15s avatar
Det här är vad du tror om den nya lagen. Eller har du ändrat dig?
Citat:
Ursprungligen postat av uc17
Lagen är ett skydd för prostituerade. Det är åtminstone vad man kan läsa på en del plakat på clubbarna. Det är alltså inte en lag som ska göra livet surt för köparna. En viss skillnad.

Och här har vi en person som tycker att man ska namnge tjejer som ger BBBJ på öppna forum:
Som sagt var: golare har inga polare. Eller har du ändrat dig här också?

Citat:
Ursprungligen postat av uc17
Tolkar det som att du inte kommer skriva om BBBJ på Flashback, oavsett om du känner till något eller ej. Synd på det fria ordet.

All information om var du kan få BBBJ kan du lätt hitta på ISG. Eller du kanske inte tänkte så långt? Det förutsätter dock att du kan engelska.

Tyska polisen har begränsade resurser att genomföra razzior. Detta tycks övergå ditt förstånd. Razziorna syftar främst till att klubbarna och tjejerna betalar skatter. Money talks. Hittills har ingen klient åkt fast för oskyddat sex på någon FKK klubb vid polisrazzior. Säger allt.

Dessutom razzior förekom även före 1 juli, inget som har börjat nu. Vilket styrker skattesyftet med razziorna. Precis som Hermann skriver.
Citat:
Ursprungligen postat av Hermann666
Det gjordes razzior på tyska klubbar redan innan 1:a juli och då får man som kund räkna med att legitimera sig med leg eller pass.
__________________
Senast redigerad av Arnold15 2017-12-19 kl. 23:41.
Citera
2017-12-19, 23:41
  #111
Medlem
knight1056s avatar
Dylika razzior borde väl vara mumma för vår feminazistiska regering? Det är ju helt korrekt som påpekats på forumet att tysk polis inte kommer att lägga ner några extra resurser på att söka efter brott som inte är brott i Tyskland. Men om en tysk polis ändå står på en bordell med ett svenskt pass i händerna kan man ju inte utesluta att han skickar informationen vidare till svensk polis.
Citera
2017-12-19, 23:49
  #112
Medlem
Arnold15s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av knight1056
Dylika razzior borde väl vara mumma för vår feminazistiska regering? Det är ju helt korrekt som påpekats på forumet att tysk polis inte kommer att lägga ner några extra resurser på att söka efter brott som inte är brott i Tyskland. Men om en tysk polis ändå står på en bordell med ett svenskt pass i händerna kan man ju inte utesluta att han skickar informationen vidare till svensk polis.
Det är inget bevis för att svensken har köpt sex. Det är bara att säga att man var på klubben för relax och att äta god mat. Finns massor av stammisar som går till FKK-klubben för att göra detta - utan att gå på något rum.
Dessutom finns det ingen anledning att ha med passet på klubben. Bara att lämmna kvar det på hotellrummet. Finns inga regler som säger att klienter måste ha legitimation med sig på tyska bordeller. Däremot måste tjejerna ha det. Det är de som ska betala skatter.
__________________
Senast redigerad av Arnold15 2017-12-19 kl. 23:58.
Citera
2017-12-20, 00:18
  #113
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Arnold15
Det här är vad du tror om den nya lagen. Eller har du ändrat dig?
Jag förstår inte din poäng. Varför skulle jag ändrat mig? Menar du att jag skrivit motsatsen någonstans?

Det andra citatet ser inte så bra ut för mig men jag förstår inte kopplingen till golare. Man är inte golare för att man frågar om det verkligen kan vara sant att ingen tjej ger BBBJ på Artemis när varje normal torsk förstår att det förekommer, t.ex. om man är en bra stamkund. Jag har aldrig någonsin frågat efter namn på tjejer som ger BBBJ men inte heller det skulle göra mig till golare.
Citat:
Ursprungligen postat av Arnold15
Eller har du ändrat dig här också?
Återstår för dig att peka ut var jag egentligen har ändrat mig. Jag byter inte åsikt efter säsongerna. Allt du skrivit på sistone tyder däremot på att du gör det, men av någon anledning har du stora problem att skriva det rakt ut.

Tycker du att man på Flashback ska skriva rakt ut vilka tjejer som ger BBBJ och på vilka clubbar som alla besökare får BBBJ utan problem?
Citera
2017-12-20, 00:28
  #114
Medlem
Arnold15s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av uc17
Tycker du att man på Flashback ska skriva rakt ut vilka tjejer som ger BBBJ och på vilka clubbar som alla besökare får BBBJ utan problem?

Du tycker ju uppenbarligen det.

Jag har aldrig namngett någon tjej som gett BBBJ - visa mig var.

Att BBBJ är lättare att få i Düsseldorf än i Frankfurt kan en snigel räkna ut - eftersom denna information finns på 1000-tals inlägg på ISG.

Razziorna syftar till registrering och skatteintäkter - framgår tydligt även i det inlägg som du själv hänvisade till på ISG (#3274 i LR-tråden med efterföljande kommentarer). Tjejer fick lämna klubben för att de inte var registrerade och inte betalade skatter. Klienterna fick vara i fred.
__________________
Senast redigerad av Arnold15 2017-12-20 kl. 00:36.
Citera
2017-12-20, 00:29
  #115
Medlem
IaveAfstrCARthenUs avatar
Läste just igenom ett gäng sidor i tråden om Artemis på ISG och där tycks finnas en uppfattning att tjejerna blivit slappare med att endast erbjuda CBJ senaste tiden. Flera sa sig få BBBJ inkluderat oftare än i somras när regeln var ny och ibland mot tillägg av 20 EUR.
Citera
2017-12-20, 00:31
  #116
Medlem
Arnold15s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av IaveAfstrCARthenU
Läste just igenom ett gäng sidor i tråden om Artemis på ISG och där tycks finnas en uppfattning att tjejerna blivit slappare med att endast erbjuda CBJ senaste tiden. Flera sa sig få BBBJ inkluderat oftare än i somras när regeln var ny och ibland mot tillägg av 20 EUR.

Samma sak i Frankfurt. Går att få BBBJ mot tillägg på så gott som alla klubbar (dock långt ifrån av alla tjejer). Dessutom lite variation med tillägget beroende på klubb.
__________________
Senast redigerad av Arnold15 2017-12-20 kl. 00:34.
Citera
2017-12-20, 00:50
  #117
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Arnold15
Du tycker ju uppenbarligen det.

Jag har aldrig namngett någon tjej som gett BBBJ - visa mig var.

Att BBBJ är lättare att få i Düsseldorf än i Frankfurt kan en snigel räkna ut - eftersom denna information finns på 1000-tals inlägg på ISG.

Razziorna syftar till registrering och skatteintäkter - framgår tydligt även i det inlägg som du själv hänvisade till på ISG (#3274 i LR-tråden med efterföljande kommentarer). Tjejer fick lämna klubben för att de inte var registrerade och inte betalade skatter. Klienterna fick vara i fred.
Varför tänker jag på en barnunge som ertappats med något? Tusen bortförklaringar. Patetiskt.

Du som gillar BBBJ bör inte skriva något som kan förstöra nöjet vid ditt nästa besök eller för dina medbröder. Ni andra får gärna vara solidariska genom att inte skriva direkta spaningstips. Det är ytterst liten chans att inlägg på just Flashback leder till en razzia men varför chansa?
Citera
2017-12-20, 08:39
  #118
Medlem
Arnold15s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av uc17
Varför tänker jag på en barnunge som ertappats med något? Tusen bortförklaringar. Patetiskt.

Du som gillar BBBJ bör inte skriva något som kan förstöra nöjet vid ditt nästa besök eller för dina medbröder. Ni andra får gärna vara solidariska genom att inte skriva direkta spaningstips. Det är ytterst liten chans att inlägg på just Flashback leder till en razzia men varför chansa?

Kanske för att du själv beter dig som en barnunge.

Du hänvisar till ett inlägg på ISG om en skatterazzia på LR som du varken har läst eller förstått. Du har gjort bort dig totalt. Sedan försöker du att dölja dina misstag genom att skriva hatinlägg..

Razzian på LR handlade om en enda sak: Att se till att tjejerna betalar skatt och att de ska registrera sig.

Hur många klienter togs in på förhör? Svar: Inga
Hur många klienter togs för att ha brutit mot kondomkravet? Svar: Inga
Hur många klienter fick visa leg/pass? Svar: Inga

Hur många tjejer togs in på förhör? Svar: Samtliga
Hur många tjejer fick visa leg? Svar: Samtliga
Vad hände med de tjejer som inte var skatteregistrerade eller saknade arbetstillstånd? Svar: De kastades ut.

Har aldrig sett dig skriva en recension eller annan vettig info här på FB. Du kanske ska skapa en egen tråd där du kan skriva dina patetiska hatinlägg?
Citera
  • 9
  • 10

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback