Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-11-02, 19:44
  #49
Medlem
Skattebrotts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sillbit
Är det verkligen konstigt att förstå "testa, du kanske gillar det"? Det är ju samma visa som med mat eller andra aktiviteter, eller vad som helst. Det är svårt att verkligen säga att du inte gillar något du aldrig testat.

Jag tror det beror på att jag har en bra fantasi/föreställningsförmåga och ovanligt god självkännedom, som gör att jag vet redan på förhand vad jag skulle vilja prova, och vad jag inte skulle gilla om jag provade. Liknelsen med mat är inte samma sak, men man kan likna det vid resmål. Om jag har läst om ett resmål och vet hur det är där, kan jag bilda mig en bra uppfattning om jag vill lägga pengar på att åka dit, eller om jag föredrar ett annat resmål.

Men jag inser att alla inte är som jag, och då kan man väl (som jag också sa) prova om man vill ha svar. Att prova vara för att man blir övertalad av nån annan är dock ingen bra ide.

Citat:
Ursprungligen postat av sillbit
Men du har helt rätt i att det inte finns någon magisk punkt. Den kallas prostata, och det är inget magiskt alls med den. Men den kan göra det jävligt skönt för dig, om den blir masserad.

Vissa tycker tydligen det ja. Själv tycker jag inte det känns bättre än att peta runt i ögat eller vadsomhelst. En hippiegrej, ungefär som när batikhäxor går in i tjejsexaffärer (kondomerier) och flamsskrattar över all penisformad pasta och dildopennor och luktar på alla massageoljor. Som om de blev av med näsoskulden. Massage i all ära, men har det så mycket att göra med sex?

Okej, det är väl bra om man njuter, jag säger bara att jag inte är på samma sätt. Människor är olika.
Citera
2017-11-02, 21:36
  #50
Medlem
Bra att du har en tjej som inte är rädd för att få lite skit under naglarna

jag har, och skulle tackat nej
Citera
2017-11-02, 21:41
  #51
Medlem
Rewindings avatar
Skulle tackat ja om jag blev tillfrågad, men inte fan ber jag om det själv.
Citera
2017-12-06, 20:18
  #52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av helenduval
Prova.
. Jag kan inte ens räkna hur hög procentsats det är av killar som gillar detta, bara de får lång tid att vänja sig. Många killar är det.

det är inte 'många killar' det är 'ALLA killar'..
(som har en normalfungerande prostata)
sure, en sak att gilla att ha något i röven bara för att ha något i röven - det gillar nog inte alla..
och visst, en annan sak att ha någon annans finger i röven..

men att bli stimulerad runt prostatan gillar alla män.. för prostatan är männens g-punkt.
så är det bara.
Men det är såklart fel att säga att alla män gillar att få ngn annans finger i röven.

denna stimulans är bäst att göra själv, avslappnat, kravlöst och man känner själv vad som funkar utan någon press.. och man behöver inte bli förudmjukad när.. (inte om).. det kommer avföring.


män som inte gillar prostatamassage, gillar det i 99 fall av 100 inte pga deras svaga psyke..
typ skam/rädsla att inte känna sig som en man / mindre värd /frågasätter sin sexualitet osv osv

ev. att de även tycker sitt egna bajs vara äckligt/osexigt, vilket det är.. men äckelhet-känslorna försvinner & en neutralitet uppstår- troligtvis för att man inser att bajs är jävligt naturligt samtidigt som prostata/g-punkts.massage är det skönaste någonsin..

som jag brukar säga..

im not gay - im gay.
förtydligande; gay as in happy
jag är inte homo men jag är glad (att äntligen slippa 'behöva' kvinnor och den vaginala sexakten)
Citera
2017-12-11, 22:20
  #53
Medlem
En gång var det en skitsexig brud som sög mig något himmelskt skönt. Helt plötsligt känner jag hur hon masserar längre o längre ner, förbi pungen. Snart känner jag hur hon masserar röven samtidigt som hon glufsar i sig kuken. Ganska snart så trycker hon försiktigt in sitt ena finger och jag blir ganska förvånad men tänkte att jag låter henne köra på för att känna hur det känns. Ganska snabbt ser hon på mig att jag gillar det o jag kan bara säga att när jag kom så kom jag något djävulskt skönt och satsen var betydligt större än normalt.

Får ni chansen med en sån brud så tveka inte!!
Citera
2017-12-12, 18:34
  #54
Medlem
MrBabyBoys avatar
Var i Thailand som artonåring och en tjej jag hade sex med försökte stoppa upp ett finger i nummer två, kändes väldigt obehagligt och fick avbryta henne tre gånger när hon försökte.
Citera
2017-12-13, 21:10
  #55
Medlem
Jag skulle aldrig vilja ha en kuk i röven. Däremot testade jag med mitt ex att hon stoppade upp ett finger där. Med tiden så körde hon med tre stycken där bak, och tror även att vi hade fyra där i någon gång.

Kan säga att orgasmen man får är som en vanlig orgasm fast gånger 2.

Så helt klart värt att prova.

Vi brukade köra den i 69 så jag slickade och pullade henne samtidigt som hon fingrade mig.
Citera
2017-12-26, 21:06
  #56
Avstängd
Tjackrunkarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av seriost.O
Jag skulle aldrig vilja ha en kuk i röven. Däremot testade jag med mitt ex att hon stoppade upp ett finger där. Med tiden så körde hon med tre stycken där bak, och tror även att vi hade fyra där i någon gång.

Kan säga att orgasmen man får är som en vanlig orgasm fast gånger 2.

Så helt klart värt att prova.

Vi brukade köra den i 69 så jag slickade och pullade henne samtidigt som hon fingrade mig.

Låter sjukt coolt. Hur värmde ni upp och så?
Citera
2017-12-26, 21:14
  #57
Medlem
Shadowcrafts avatar
Har gjort det flera gånger. Jävligt skönt faktiskt
Citera
2017-12-26, 21:34
  #58
Avstängd
Tjackrunkarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Shadowcraft
Har gjort det flera gånger. Jävligt skönt faktiskt

Kankse spola rent sen i duschen oh prova
Citera
2017-12-27, 00:18
  #59
Medlem
Shadowcrafts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tjackrunkaren
Kankse spola rent sen i duschen oh prova

Ja du är ju tjackis också, kör på! Trevligare när en tjej gör det dock.
Citera
2017-12-27, 00:26
  #60
Avstängd
Tjackrunkarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Shadowcraft
Ja du är ju tjackis också, kör på! Trevligare när en tjej gör det dock.


Blev inget idag en annan dag
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback