Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-07-21, 10:26
  #25
Medlem
skitsnabb87s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lespaul80
Bara gör det om du känner för att testa. Du blir varken mindre man eller sämre människa om du gör det. Tvärt om så är det bra att experimentera med sina egna fantasier snarare än att kväva dem. Så länge ingen kommer till skada.

så sant, tusen tack för positivt svar
Citera
2017-07-21, 11:27
  #26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av skitsnabb87
Jo du har ju verkligen en poäng i det hela. Vad är de värsta som kan hända. Några tips på hur man kan få de bli mer "naturligt"?

plasthandske?
Citera
2017-07-29, 21:51
  #27
Medlem
InfraGuls avatar
Min sambo älskar att få några fingrar där!
Citera
2017-07-30, 13:37
  #28
Avstängd
Är en jävligt underlig känsla kan jag säga. Men det är inte skönt. Antagligen finns det andra som får ut något utav det men inte fan fick jag det.

Nu har man prövat iaf och kan säga nej i framtiden
Citera
2017-07-30, 13:47
  #29
Medlem
En fråga av ren nyfikenhet; sitter inte prostatan en ganska bra bit upp i ballongknuten?
I runda slängar hur långt upp måste ens partner rota?

Känns ju spontant som att man skulle vara ganska noggrann med rengöringen inför eventuella äventyr i de regionerna.
Citera
2017-08-10, 00:56
  #30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av skitsnabb87
Den tanken har slagit mig med, att det är Jag som bestämmer.

Förstår att männens g-punkt sitter där, men hur skönt är det? Jag är mer än nöjd med vårt sex, inget annat som är i närheten. Gör det mest för att hon skall få en extra tillfredsställelse. Är det verkligen värt?


Massera prostatan slår alla orgasmer du någonsin fått. Prova själv en gång får du se. Om jag skulle låta en tjej göra det? Hell no.

Däremot är jag väldigt besviken på tjejer då inte fler vet hur skönt det är när området under pungen och själva brunögat smeks. Det är precis som vi män lägger månader av våra liv på att lära oss hur kvinnor vill ha det medans de flesta tjejer skiter i vilket.
Citera
2017-08-10, 06:11
  #31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GoBandit
Massera prostatan slår alla orgasmer du någonsin fått. Prova själv en gång får du se. Om jag skulle låta en tjej göra det? Hell no.


Hur får du ihop detta "resonemang"??

"Skönaste orgasmen", men själv har du aldrig provat.

...eller:

"Skönaste orgasmen" du upplevt, men hell no att du vill uppleva den igen?
Citera
2017-08-10, 07:05
  #32
Medlem
Skulle aldrig låta en tjej göra det
Citera
2017-08-10, 08:34
  #33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EU-migranten
Hur får du ihop detta "resonemang"??

"Skönaste orgasmen", men själv har du aldrig provat.

...eller:

"Skönaste orgasmen" du upplevt, men hell no att du vill uppleva den igen?

Antar att han själv masserar men vill inte att en tjej gör det?
För övrigt vill min fru göra det på mig.
Vi har testat ett par ggr men inget JAG njuter av. Hon tycker det är porrigt och gör det gärna på andra som vi träffar.
__________________
Senast redigerad av pikeking 2017-08-10 kl. 08:38.
Citera
2017-08-22, 12:36
  #34
Medlem
Säg bara som det är - att du inte gillar det.
Citera
2017-08-22, 13:15
  #35
Medlem
mjukmjukares avatar
Jag läser dig som nyfiken på detta och att du har hört att det kan vara himmelen...!!
Och då är det bara att göra det rätt, slappna av och luta dig tillbaka. Kanske ditt livs resa?

Jag är inte nyfiken.
En läkare kollade min prostata en gång vid en allmän rundsmörjningskoll på akuten.
Jag kniper hårt som satan i det krysset nu.

Detta är nog något som sitter huvudet.
Fråga inte. Bestäm dig.

Citera
2017-08-22, 13:42
  #36
Medlem
Dr.LincoNs avatar
Jag var jävligt skeptisk till den i början, är väll det ännu, fast en aning mindre.
Tjejen gillar att masera med ett finger medans hon suger eller runkar av mig! Riktigt skönt, lite som "skämskåt" känsla och då går hon igång mer på det när hon märker att jag, ja. Skäms!
Sprutade henne i ansiktet en gång utan att ens förvarna, skämdes rejält efter men hon blev störtkåt av det hela.
Samma för hennes del när jag gör det på henne. Riktigt nice, men det är bara smek änså länge. Hon använder leksaker där ibland och låter även mig använda det på henne.
Men vi tar det sakta så vi får känna av det om det är något som vi vill fortsätta med, inte mig emot ;-)
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback