Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-07-21, 07:04
  #1
Medlem
Man, 23-28, 190 cm, 70 kg. 500 mg tramadol var 3:e-4:e dag, 600 mg lyrica var 3:e-4:e dag; däremellan amfetamin 1-2 ggr/vecka. Gräs röks på daglig basis (och fuckar upp min kost, eftersom jag blir extremt jävla sötsugen. Att sluta med gräs är nog ett måste, för min disciplin nykter är dålig, men när jag är bäng är den icke-existerande.

Dras med ångest över livet, tillika en mild depression sedan flera månader. Jag jobbar skift, sover dåligt, och hetsäter varannan till var femte dag; vi snackar mycket mat nu, och jag vet att det är en snuttefilt (och självskadebeteende) som när man är klar resulterar i mer ångest. Jag är smal, men varken Auschwitz-skelett eller skinny fat, men jag måste ändå, trots mitt längd/vikt-förhållande tappa ett par kilo, för att därefter börja bygga sunda vanor med 8h sömn, lite träning och sådär.

Nu är min sexdrift körd i botten p.g.a. ångesten, men med vanorna hoppas jag se den återvända (måste ju få knulla, för fan).

Mål: Ska leva djävul på Emmaboda, men därefter tänkte jag prova 50-100 mg tjack oralt varje morgon, och undvika andra droger. Kanske tramadol var 4:e dag tills den är slut (OCD: kan ej slänga den, och ingen vill köpa tram här [sic!])...

På detta tänkte jag gymma lite (trots att jag hatar det) grann, 3 ggr/vecka, och ligga stadigt på 2000 kcal/dag tills jag ser mer atletisk ut, sedan höja till 2500-3000 och bygga lite. Jag ska äta bra (det kan jag redan), och försöka lägga det så att jag äter hälften av kalorierna vid 12-tiden, och andra hälften vid 19-20-tiden. En anledning till mitt frosseri kan bottna i att jag äter periodisk fasta ā la en gång om dagen just nu, så ungefär 6-10 timmar spenderas vakna på tom mage, vilket i kombo med gräs gör att man (läs jag) inte kan hindra mig själv - detta skrämmer mig också; noll självdisciplin.
När jag ligger på stadig vikt, och ej frossar eller drogar ned mig p.g.a. ångest, så ska jag sluta med den dagliga dosen tjack (eller åtminstone prova), och istället ta koffeintabletter och 5-HTP (stavning?) i kombo med någon annan substans för att försöka återställa skeva serotonin/dopamin-receptorer.

Jag väntar på en psykutredning, men remisserna är fan inte snabba. Ursäkta rörig text och kass styckeindelning, är rätt väck på lyrica, men lovar att göra mitt bästa för att uppdatera tråden succesivt, så att ni kan följa vraket som är mig, och min resa mot ett mer hållbart liv. Har ni frågor så är ni välkomna, eller om ni bara vill snacka.
Citera
2017-07-21, 07:31
  #2
Medlem
Serruttenfisks avatar
Lycka till!
Citera
2017-07-21, 11:49
  #3
Medlem
dreggells avatar
Önskar dig stort lycka till!

Nyckeln till ångest är nog att som du säger, knulla mycket, träna och SLUTA HELT med drogerna inkl cb.

// killen med daglig ångest
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback