Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-07-21, 02:58
  #1
Medlem
VelvetReds avatar
Jag gillar inte alls menysystemet vi har numera. Jag nämnde det redan vid ombytet, men tänkte att jag kanske skulle vänja mig men det gör jag inte.

Flikarna för olika ämnen var så mycket mer lättillgängliga i gamla versionen.

Jag tycker att detta bör återimplementeras faktiskt.
2017-07-21, 03:11
  #2
Medlem
Samt även när de senast skrevs i en tråd. Alltså klockslaget och inte för hur länge sedan. Som det var innan. Den tiden där står nu, t.ex. 52 sek, gäller ju dessutom bara precis när sökningen görs. Då vet man hur långt bak man behöver läsa när man trycker "Nya inlägg". Man kan se när senast inlägget var även om man varit borta en tid och gjort något annat.

Håller med att det var lättare att välja ämne tidigare.
2017-07-21, 04:05
  #3
Medlem
Ruzskisuzkis avatar
Samma här, det var mycket lättare att navigera och var mycket lättare att få en överblick. Den nya designen får mig att vilja kräkas.

Händer även ibland att jag råkar skriva in ".info" istället för ".org" men är väl snarare ett tecken på att man börjar bli gammal.
2017-07-21, 05:52
  #4
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av VelvetRed
Jag gillar inte alls menysystemet vi har numera. Jag nämnde det redan vid ombytet, men tänkte att jag kanske skulle vänja mig men det gör jag inte.

Flikarna för olika ämnen var så mycket mer lättillgängliga i gamla versionen.

Jag tycker att detta bör återimplementeras faktiskt.

Det gamla flashback var mycket mycket bättre. Mycket enklare. Jag tycker att åtminstånde så borde man få välja när man är inne på flashback. Att antingen välja den nya eller gamla flashback.
2017-07-21, 06:41
  #5
Medlem
note-its avatar
Allt ska vara som det alltid har varit. Jag blir nervös av utveckling och förändring.
Det är precis som varje gång man köpt ny bil.
Man undrar, klarar jag det här?
2017-07-21, 09:20
  #6
Moderator
Tinuviels avatar
Använd befintlig tråd:
(FB) Flashback 17 - ny design, nya möjligheter

// mod

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback