Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-07-20, 21:12
  #1
Medlem
Har träffat en tjej 3 gånger från Tinder och då vi typ lärt känna varandra och gått så långt som pussar och så i kroppskontakt. Vi har snackat i typ 2 månader och vi hade tänkt o setts i veckan men blev inställt för jag inte kunde. Nu är det så att ikväll har hon inte svarat på ett tag och jag kan se att hon är hos en annan kille som gillar och följer henne via sociala medier samt hennes vänner har nyligen börjat följa han osv... Hon vet ju inte om att jag vet att hon är hos han.. Men vad tycker ni att jag ska göra? Låtsas som ingenting hänt när vi ses eller ska jag fråga hon? Tycker verkligen om henne och trodde vi var på g liksom och ingen av oss träffade andra.
Citera
2017-07-20, 21:14
  #2
Medlem
elmhedens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Marcooz1999
Har träffat en tjej 3 gånger från Tinder och då vi typ lärt känna varandra och gått så långt som pussar och så i kroppskontakt. Vi har snackat i typ 2 månader och vi hade tänkt o setts i veckan men blev inställt för jag inte kunde. Nu är det så att ikväll har hon inte svarat på ett tag och jag kan se att hon är hos en annan kille som gillar och följer henne via sociala medier samt hennes vänner har nyligen börjat följa han osv... Hon vet ju inte om att jag vet att hon är hos han.. Men vad tycker ni att jag ska göra? Låtsas som ingenting hänt när vi ses eller ska jag fråga hon? Tycker verkligen om henne och trodde vi var på g liksom och ingen av oss träffade andra.

Setts tre gånger på två månader? Sluta stalka och gå vidare, detta spår har kallnat...
Citera
2017-07-20, 21:43
  #3
Medlem
supermassives avatar
Citat:
Ursprungligen postat av elmheden
Setts tre gånger på två månader? Sluta stalka och gå vidare, detta spår har kallnat...

Håller med ovanstående.

Har ni inte setts mer under denna perioden så kan du nog räkna med att hon gick vidare för ett tag sedan.
Citera
2017-07-20, 21:47
  #4
Medlem
tv-geeks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av elmheden
Setts tre gånger på två månader? Sluta stalka och gå vidare, detta spår har kallnat...

Jag håller tyvärr med det som står ovan. På din beskrivning verkar det ha kallnat innan det ens hann bli lite ljummet 😏. Men - prata med personen och fråga. Ha ett glatt och öppet sinne där du förklarar hur du ser på situationen och så lyssnar du noga noga noga på vad hon svarar. Avsluta samtalet på ett tydligt sätt, gå inte med på att hen säger "Jaaaaoooo, vi kan ju vara vänner och såååå." Och sen lämna samtalet. Hell no! Tydlighet och raka rör så att alla inblandade vet vad som gäller.

Lycka till!
Citera
2017-07-20, 22:23
  #5
Medlem
Mmh, har väl också börjat anat det men de är så att vi båda har jobbat och bor inte i samma städer och ingen har körkort, sen har vi båda varit på semester med familjen så.. Så inte lätt att få ihop det. Men tycker ni jag ska skriva till hon att fråga eller fråga när vi ses typ?
Citera
2017-07-20, 22:30
  #6
Medlem
Tryckkokarens avatar
Dumpa. Rakt av. Träffar hon andra killar så är det inget att satsa på.

Kontaktar hon dig så kan du ju fråga, eftersom det kan vara ett missförstånd. Vilket det inte verkar vara enligt ditt inlägg.

Om jag vore du skulle jag lägga min energi på seriösa fruntimmer istället.
Citera
2017-07-25, 20:22
  #7
Medlem
UPDATE:

Jag och hon har fortsatt skrivit nu dock och jag har fortfarande inte tagit upp det än.. att jag vet hon träffar någon mer. Vetinte riktigt varför men är nog för jag liksom verkligen tycker om den här tjejen.
Men nu är det så att vi har bestämt att hon kommer hem till mig imorgon kväll o vi ska väl laga mat osv. Men nu kvällen innan ser jag att hon är med den här så kallade "kompisen" idag (nu) kvällen innan. Allt känns bara oklart och jag vetinte riktigt vad jag ska göra.. Förslag?
Citera
2017-07-25, 21:38
  #8
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Marcooz1999
UPDATE:

Jag och hon har fortsatt skrivit nu dock och jag har fortfarande inte tagit upp det än.. att jag vet hon träffar någon mer. Vetinte riktigt varför men är nog för jag liksom verkligen tycker om den här tjejen.
Men nu är det så att vi har bestämt att hon kommer hem till mig imorgon kväll o vi ska väl laga mat osv. Men nu kvällen innan ser jag att hon är med den här så kallade "kompisen" idag (nu) kvällen innan. Allt känns bara oklart och jag vetinte riktigt vad jag ska göra.. Förslag?

Har ni pratat öht om vad ni söker, vad ni tycker om varandra osv? Vet hon att du är seriös och vill mer än en flirt (låter som så iaf)?
Citera
2017-07-25, 22:20
  #9
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av einfaldlega
Har ni pratat öht om vad ni söker, vad ni tycker om varandra osv? Vet hon att du är seriös och vill mer än en flirt (låter som så iaf)?

Nja, vi har inte direkt kommit in på exakt det. Men eftersom vi ändå träffades på tinder och pussats och kysst osv så trodde jag det.. Men kanske tolkat det fel.. Hur är bästa sättet att ta reda på det? Hur ska jag fråga liksom?
Citera
2017-07-25, 22:46
  #10
Medlem
Indos avatar
Köp en femma ladd och en captain morgan & åk och lägg den där jäva muppen hon E med i bagaget sen ringer du Ondaa InDo
Citera
2017-07-25, 23:03
  #11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Marcooz1999
UPDATE:

Jag och hon har fortsatt skrivit nu dock och jag har fortfarande inte tagit upp det än.. att jag vet hon träffar någon mer. Vetinte riktigt varför men är nog för jag liksom verkligen tycker om den här tjejen.
Men nu är det så att vi har bestämt att hon kommer hem till mig imorgon kväll o vi ska väl laga mat osv. Men nu kvällen innan ser jag att hon är med den här så kallade "kompisen" idag (nu) kvällen innan. Allt känns bara oklart och jag vetinte riktigt vad jag ska göra.. Förslag?

Nej för fan det är för tidigt! Det du ska göra är att ha askul och fint med henne. Inte vara osäker och needy men se till så at ni börjar ses mer regelbundet. INGET SNACK OM DEN HÄR ANDRA KILLEN!
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback