Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2017-09-01, 11:40
  #13
Medlem
Man tager vad man haver. Är laktos så kan hända att jag kör med Cocosdryck till oboyen. Annorlunda men blir lite som Bounty godisen!
Citera
2017-09-13, 14:52
  #14
Avstängd
Zimmons avatar
det ända mandelmjölk smakar är vatten. testa havremjölk det fungerar mycket bättre.
Citera
2017-09-13, 15:40
  #15
Medlem
Ergolins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zimmon
det ända mandelmjölk smakar är vatten. testa havremjölk det fungerar mycket bättre.

Jag instämmer, oboy i havremjölk funkar toppen
Citera
2018-07-29, 21:51
  #16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Somaliasamtalen
Köpte sån mandeldryck alpro eller nåt, antar att det kallas mandelmjölk också?

Den är ganska besk, använder den då jag inte vill få slem som jag brukar få av vanlig mjölk...

Hällde över i ett glas värmde i mickron 1:20 minuter, sedan drog jag över oboy och det smakde inte alls gott, då man känner eftersmaken av den...

Testade även med nesquik flingor och det var ännu värre där...

Undrar om någon vet om havredryck/mjölk är bättre/godare ?

Sen undrar jag också över den där oboyen som finns till vattenversionen, hur mycket vatten ska man ha för den? Ska man värma upp vattenet innan eller går det bra med kall med? För den smaka inte heller så gott... Funderar faktiskt på att gå över till vanlig mjölk när det kommer till chokladdryckerna... Någon annan?

Det smakar ju verkligen sådär jämfört med normal fast det stora problemet för mig är att det tar ett millenium att blanda ner allt
Citera
2019-02-09, 10:50
  #17
Medlem
Blir inte bra. Måste vara vanlig mjölk
Citera
2019-03-01, 09:31
  #18
Medlem
Garant sojadryck, sjukt god till oboy eller flingor när den är kall.

Oatlys havredryck. Gärna den med högre fetthalt. Smakar dock havre men på ett gott sätt haha.

Alpro är de sämsta på växtbaserad mjölk.
Citera
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback