Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-06-23, 06:18
  #181
Avstängd
MagnusBengtsens avatar
Min senaste favorit var petite och blond med page-frisyr. Henne hade jag hemskt gärna kramat, tungkysst och slickat mellan benen och blötkysst i nacken bakifrån och fört mina händer genom hennes hår. Ung var hon inte kan jag meddela utan hon var vid tillfället 55. Hon klädde djäkligt bra i svart.
Citera
2018-06-23, 14:46
  #182
Medlem
En vit Denise Fagerberg, 100% cereal.
Citera
2018-06-24, 02:28
  #183
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mnish
vet en vältränad kille med väldigt bra kropp som gillar tjocka tjejer. så att ja det beror på. men kan tänka mig att det varierar från land till land. svarta gillar kurvor o stor röv medan i tex Skandinavien så är slanka långa tjejer preferens
Exakt det. Nu är jag inte svart men jag har "svart män smak".
Citera
2019-06-11, 05:05
  #184
Medlem
Milford.Cubicles avatar
Vad tycker ni ser snyggast av att vara helt smal eller lite mer fett på kroppen? (På en kvinnan)
Själv tycker jag det ser bra ut med båda..på mig... men trivs kanske bättre med att vara lite smalare. Känner mig lättare.

Citat:
Ursprungligen postat av MercyFlush
Bröst är också kurvor.

Däremot var det endast ett exempel. Som jag skrev i mitt inlägg så är min smak bredare än att jag endast gillar mulliga eller endast smala, så att säga.

Ett exempel på en mer tilltagen dam som jag gillar mycket:
https://i.pinimg.com/originals/41/8c...ab18cecd35.jpg
Oj! Vilka jättebröst en del har.
Ser väl bra ut.
__________________
Senast redigerad av Milford.Cubicle 2019-06-11 kl. 05:09.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback