Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-07-20, 19:55
  #13
Medlem
Så Trenbolone går bort helt kan vi konstatera. Men som Mr skrev ovan ang masten så funkar det på vissa och vissa inte. Då finns det ju endast ett sätt att ta på det då? Lika bra att köra masten och blir det knas på den så slutar man med den helt enkelt och kör testo only? Eller är detta lättare sagt än gjort?

Mvh Vilsen
Citera
2017-07-20, 20:20
  #14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vilsenigrottan
Så Trenbolone går bort helt kan vi konstatera. Men som Mr skrev ovan ang masten så funkar det på vissa och vissa inte. Då finns det ju endast ett sätt att ta på det då? Lika bra att köra masten och blir det knas på den så slutar man med den helt enkelt och kör testo only? Eller är detta lättare sagt än gjort?

Mvh Vilsen

Enda problemet är att man aldrig vet om det är masten eller teston som knasar isf..
Citera
2017-07-20, 20:24
  #15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Max-gainz

jag trycker i normala fall 1,5 - 2,1 gram i veckan när jag vill bygga, jag själv väger in mig på 90 kg med 6 % bodyfat och är 171 cm lång - finns bilder i min kur rapport och nej detta är inte skryt det här handlar om att du ska få en uppfattning om hur jävla mycket 900 mg prepp e5d är för en nybörjare


Då ligger du ju på nästan dubbla min dos när du vill bygga. Men du har ju kört ett tag. Det jag undrar när du säger att det är mycket för en "nybörjare" hur menar du då? Kan du utveckla lite mer tack.
Är det liksom att man blir tolerant med åren eller menar du att jag inte riktigt vet hur bieffekterna slår på mig? som sagt.. Kommer endast kura denna gång och aldrig igen. Så tänker att det inte kan vara så jätte farligt att lägga 3-4 månader av hela mitt långa liv på en kur. Sen om ja dör lite i förtid har jag inget emot. sålänge jag kan leva gott under den här tiden.
Jätte tacksam för svaren btw!
Citera
2017-07-20, 23:33
  #16
Medlem
Hypotesuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Xt4zy
Kommer endast kura denna gång och aldrig igen.

Så säger du/ni nu. Vänta tills ni börjar träna på högre vikter, ni får de där kommentarerna på gymmet, känner den där pumpen, välmåendet och sen, ett halvår efter en seg PCT där dina/era hormonsvallningar kanske får er att böla som små barn och ett par krogrundor, då börjar det kännas lockande att "bara köra en till" för att komma i form igen.

Men ni kanske inte är sånna. Nu är det som Max skrev, sätt er i skolbänken. Offra en helg nu för att genomföra den där perfekta kuren.
__________________
Senast redigerad av Hypotesus 2017-07-20 kl. 23:36.
Citera
2017-07-20, 23:34
  #17
Medlem
Hypotesuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Xt4zy
Beställt från cs*hopp.info. Märket heter pro series. Okey så du rekommenderar alltså att plocka bort masten helt o hållet?

Jag har ingen aning om det UG-labbet håller bra kvalitet eller inte, det är ni som ska ha koll på det.
Citera
2017-07-21, 11:07
  #18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Xt4zy
Hej, tack för ett ärligt och rakt svar.
Jag ska läsa på ordentligt om PCT det kan jag lova. Har en burk med Tamoxifen 100 st 10mg. men var lite osäker på intaget bara och ja, jag är långt ifrån superkunnig inom området men inte varit så duktig i skolan så att säga så att prata med folk som själv är erfarna lär jag mig mer av. Annars har det mest varit att man lär sig av misstagen här i livet men vore ju trist om man ska begå ett enda misstag med dessa grejer. Har lite svårt för att hitta rätt info och rätt sidor att läsa på. Därför jag skapade tråden också för att kunna bolla lite med er som varit med i gamet ett tag och få diverse tips/trix och kanske länkar till nån bra sida där jag kan fördjupa mig mer. När jag surfat runt här på forumet blir jag nästan bara mer förvirrad för en hel del säger att det är "onödigt" att ta en så låg testo dos. Va väl därför jag bestämde mig för att smaska på med dubbelt upp. Men om jag vid nästa stick kör på samma och sen går ner på 250 mg testo och 200 mg master kommer det att fungera fint?
Vilken dos rekomenderar du annars? Kan man ta 250 mg testo och endast 100mg mast?


Anledningen till varför vi även kör master är för att vi hade förstått det så att man får mindre biverkningar på testo när man tog det i samband med master. Är detta fel?

detta är broscience... du borde lära dig att filtrerar information.. masteron kan användas som östrogen hämmare och på det sättet hålla borta gyno samt vätske bindning men i slutet av dagen får du mer biverkningar på din insida av att kombinera dessa preparat.. nu är dom båda två milda steroider men det faktumet kvarstår fortfarande så de som sagt det har inte helt fel men du måste lära dig VILKA biverkningar det kan kontra och vilka biverkningar det kan förstärka som högt blodtryck, sämre leder och att köra en nybörjar kur på 500 mg testo och börja mixra med lederna det kan bara bli katastrof...

hur som du ska lägga dig på MAX 500 mg testo e e5d som nybörjar kur

varför vill du så satan gärna ha med masteron för? du missade den delen med hur du ska kunna separera biverkningar va?
Citera
2017-07-21, 11:17
  #19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Xt4zy
Då ligger du ju på nästan dubbla min dos när du vill bygga. Men du har ju kört ett tag. Det jag undrar när du säger att det är mycket för en "nybörjare" hur menar du då? Kan du utveckla lite mer tack.
Är det liksom att man blir tolerant med åren eller menar du att jag inte riktigt vet hur bieffekterna slår på mig? som sagt.. Kommer endast kura denna gång och aldrig igen. Så tänker att det inte kan vara så jätte farligt att lägga 3-4 månader av hela mitt långa liv på en kur. Sen om ja dör lite i förtid har jag inget emot. sålänge jag kan leva gott under den här tiden.
Jätte tacksam för svaren btw!


jag väger för fan 120 kg om jag skulle ha din kroppsprocent grabben.. inte konstigt att jag behöver mer prepp för att växa, sen har jag lärt mig vilka doser som jag kan maximera mina resultat på, exempelvis har jag lärt mig att trycket jag fick på deca, testo och dianabol i vissa doser FÖRSÄMRAR min prestations förmåga för jag klarar inte av att hantera trycket så ja sometimes less is more and more is less

biverkningarna är definitivt något som ökar med dosen och du vet inte ens vilka biverkningar du får utav vilket prepp så du har ingen aning om hur du ska kontra det

hahahaha du kan försöka intala dig själv att du aldrig kommer kura igen men vi alla här vet att så är inte fallet..

det finns två utgångs punkter när det kommer till AAS, antingen så blir du så röv knullad av biverkningarna att du aldrig mer kommer ha kontakt med fitness världen igen eller så är du hooked for life och dom som säger annorlunda är de som har ''gått av'' nu i fem år eller något som ändå kommer hoppa på om 5 år till.. detta är den hårda sanningen take it or leave it, mig kvittar det
Citera
2017-07-21, 11:21
  #20
Medlem
sätt dig ner o läs nu, det här kommer säkert bli svin bra om du släpper hybrisen som alla yngre grabbar har och faktiskt börjar se detta på lång sikt jag följer din tråd så kommer försöka hjälpa dig så mycket jag kan men jag har ingen lust att ge dig några gratis lektioner
Citera
2017-07-21, 12:25
  #21
Medlem
Hursomhelst kommer jag kötta både testo & mast 500e5d. Börjar det kännas överkill så lägger jag mig på hälften bara då har jag ändå frontat hyfsat utan orala doser
Första sticket blir imorn
Citera
2017-07-21, 22:19
  #22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vilsenigrottan
Hursomhelst kommer jag kötta både testo & mast 500e5d. Börjar det kännas överkill så lägger jag mig på hälften bara då har jag ändå frontat hyfsat utan orala doser
Första sticket blir imorn


och där tappade du mitt intresse... lycka till gubben
Citera
2017-07-22, 16:07
  #23
Medlem
[quote=Max-gainz|61268900

hur som du ska lägga dig på MAX 500 mg testo e e5d som nybörjar kur

varför vill du så satan gärna ha med masteron för? du missade den delen med hur du ska kunna separera biverkningar va?[/QUOTE]

Okej, jag förstår hur du resonerar kring detta. Har läst om diverse biverkningar och är mer rädd för de ytliga biverkningarna. Leder och organ tror jag är i väldigt bra skick. Iaf för min del. Tränat kampsport i stort sätt hela livet och även legat i armén en kortare tid. Så min hälsa är nog i bra skick atm och som sagt är detta enda kuren ja någonsin kommer köra så därför fläskar ja på lite som du säger är detta mildare steroider och därför ser ja inte riktigt det superfarliga i att ligga på denna dosering. Därför ja frågat lite här men ett svar som att det är "för hög dos för en nybörjare" känns inte så detaljerat så därför har ja bestämt mig för att fortsätta tills någon säger stop med en vettig anledning. En annan här i tråden tryckte ju 1.5g/veckan när han ville bygga så tror inte en kur tar livet av mig. Tänkte precis ta ett nytt stick nu
Citera
2017-07-22, 16:12
  #24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Max-gainz
sätt dig ner o läs nu, det här kommer säkert bli svin bra om du släpper hybrisen som alla yngre grabbar har och faktiskt börjar se detta på lång sikt jag följer din tråd så kommer försöka hjälpa dig så mycket jag kan men jag har ingen lust att ge dig några gratis lektioner

Väldigt glad över att man har stöd från en person som tror på en. Jag tänker ta detta seriöst. Vill inte äventyra för mycket med hälsan heller. Får jag några problem går jag ner i halva dosen eller plockar bort masten bara. Efter pct ska jag även boka in en läkarundersökning och göra en helkontroll på mina värden och allmänna hälsa! En fråga bara, när man tar hcg vid behov. Hur mycket ska bollarna behöva sjunka tillbaka innan? Änsålänge har jag iaf inte märkt av eller fått några indikationer på att något sådant skulle behövas på ett tag framöver.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback