Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 2
  • 3
2018-01-19, 11:37
  #25
Medlem
Nej, visst är det allt orimligt att kunna gömma sig bakom ett begrepp som antisemitism?
Hur vore det om svenskar kunde göra vad som helst- bra inklusive hemska saker och sedan beskylla kritiker för "antisvenskhet"?
Citera
2018-03-02, 23:00
  #26
Medlem
HipToBeSquares avatar
Israel är extremt aggressiva mot personer som är ett hot mot dem. Deras tröskel är extremt låg och dödar tom personer de tror är ett hot eller de tror kan vara ett hot i framtiden. Om George Soros hade varit ett hot ot Israel hade Mossad dödat honom för länge sedan men han lever fortfarande.

Det kan vara att det finns inre motsättningar mellan Netanyahu och resten av globalistgänget, men att han inte möter något motstånd tyder på att Israel inte ser honom som ett hot.
Citera
2018-03-02, 23:06
  #27
Medlem
Memestars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HipToBeSquare
Israel är extremt aggressiva mot personer som är ett hot mot dem. Deras tröskel är extremt låg och dödar tom personer de tror är ett hot eller de tror kan vara ett hot i framtiden. Om George Soros hade varit ett hot ot Israel hade Mossad dödat honom för länge sedan men han lever fortfarande.

Det kan vara att det finns inre motsättningar mellan Netanyahu och resten av globalistgänget, men att han inte möter något motstånd tyder på att Israel inte ser honom som ett hot.
Mossad dödar endast terrorister, inte politiska motståndare. Det är olagligt enligt Israels högsta domstol. George Soros bekämpas av Israel via lagliga metoder, bl a sanktioneras hans NGOs.
__________________
Senast redigerad av Memestar 2018-03-02 kl. 23:09.
Citera
2018-03-02, 23:10
  #28
Medlem
CommieHunter1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OliverCromwell
Den Israeliska Staten ger nämligen Ungern sitt fulla stöd i sin kampanj mot George Soros, som Israel nu officiellt anser är ett legitimt måltavla för kritik för sina subversiva aktiviteter mot olika nationalstater.

Oj, vad generöst. Får vi alltså lov att krisisera George Soros för att någon i Israel har gett oss tillåtelse?
Den judiske Machiavelli som har åsamkat Europa enorma skador kommer gå till historien som en av de mest hatade.
Citera
2018-03-05, 16:51
  #29
Medlem
OliverCromwells avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CommieHunter1
Oj, vad generöst. Får vi alltså lov att krisisera George Soros för att någon i Israel har gett oss tillåtelse?
Den judiske Machiavelli som har åsamkat Europa enorma skador kommer gå till historien som en av de mest hatade.

Endast om man vill förbli en nyttig idiot åt frimurarna och den globala eliten som mer än gärna bussar dårar som dig på "juden".
Citera
2018-03-05, 17:43
  #30
Medlem
CommieHunter1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av OliverCromwell
Endast om man vill förbli en nyttig idiot åt frimurarna och den globala eliten som mer än gärna bussar dårar som dig på "juden".

Vad säger mästerdåren själv - är inte godhetsaposteln och finansmannen George Soros (egentligen György Schwartz) jude?
Vad är din poäng med att svara på mitt inlägg?
Citera
2018-03-05, 18:19
  #31
Medlem
rough-justices avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CommieHunter1
Vad säger mästerdåren själv - är inte godhetsaposteln och finansmannen George Soros (egentligen György Schwartz) jude?
Vad är din poäng med att svara på mitt inlägg?

OliverCromwell är sverigedemokrat = sionist. Bry dig inte om dyngan han kräks upp här.
Citera
2018-03-05, 21:30
  #32
Medlem
OliverCromwells avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CommieHunter1
Vad säger mästerdåren själv - är inte godhetsaposteln och finansmannen George Soros (egentligen György Schwartz) jude?
Vad är din poäng med att svara på mitt inlägg?

Min poäng är att konspirationen går betydligt djupare än till några judar och sionism.

Studera SMOM de hemliga sällskapsorden och den svarta adligheten, så kommer du att upptäcka vilka de var som förde fram Rothschilds till den positionen som de är i idag.

Vi snackar alltså om makten bakom makten.
Citera
2018-03-05, 21:32
  #33
Medlem
OliverCromwells avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rough-justice
OliverCromwell är sverigedemokrat = sionist. Bry dig inte om dyngan han kräks upp här.

Jag är inte sionist din dumma fan! Jag hatar sionister.

Men de som hävdar att sionisterna och "judar" är på toppen av pyramiden har fel och är lata för att de inte orkar göra sin research.
Citera
  • 2
  • 3

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback