Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2017-07-18, 22:52
  #1
Medlem
Jag skulle vilja veta hur man gör för att skaffa sig en gay-kk. Jag är man i 30-årsåldern som lever vanligt straight familjeliv med en kvinna. Har alltid varit lite bi-nyfiken en har inte vågat göra något för att stilla min nyfikenhet. Ibland har jag varit i situationer där gay-killar visat intresse men det har inte känts rätt, de har varit alldeles för "bögiga", i brist på bättre ord. Jag hade velat träffa någon av samma typ som mig. Straight livsstil, inte feminin i sättet utan en "vanlig kille" som också råkar vara lite nyfiken. Gärna någon i samma situation som jag själv, alltså vanligt svenssonliv med familj osv, så att de förstår mig.
Någon enstaka gång har jag registrerat kontaktannons på typ bodycontact men när svar börjar trilla in så blir jag alltid avtänd. Det är så rakt på och "in the face" när folk börjar skicka kukbilder direkt och snacka om vad de vill göra osv. Jag har inget emot att byta kukbilder(det är ju kuk man är ute efter) men samtidigt så blir det avskräckande när folk verkar för sexuellt aggressiva. Jag vill inte ligga med någon som har sex med allt och alla. Måste kunna lita på att personen är frisk. Gärna någon som, precis som jag, bara ligger med sin fru annars.

En gång testade jag att vara med en kille men det var en besvikelse. Han var bara intresserad av att suga mig och ville ogärna släppa kuken och låta mig suga honom en stund. Jag hade lixom föreställt mig att vi skulle ge och ta lite. Hade jag bara velat bli avsugen hade jag kunnat låta min kvinna göra det. Den erfarenheten har gjort mig lite avskräckt. Jag förstår självklart att en kille som gillar killar vill suga kuk(det är ju därför jag själv är nyfiken), men jag blev ändå besviken. Är det ofta så att gay-killar kanske blir lite osams om vem som ska få suga, vem som ska få sperma först osv?

Jag vill inte gå ut på gay-klubbar av samma orsak som jag tycker att bodycontact är avskräckande. Det får inte kännas otryggt. Jag vill inte dra på mig någon smitta som jag sedan ger min kvinna.

Så, är det någon som har något tips på forum, café, eller dejtingsida som är lite mer nedtonad, där det kanske finns en chans att träffa någon som jag själv? Jag bor i närheten av landets näst största stad så mina resemöjligheter är relativt bra.
Citera
2017-07-18, 23:02
  #2
Medlem
LeonaHelmsleys avatar
Qruiser.com kanske skulle passa dig.
Citera
2017-07-18, 23:04
  #3
Medlem
Mackan52s avatar
Du kanske borde tala med din fru istället, hon kanske är intresserad av lite omvända roller
Citera
2017-07-18, 23:10
  #4
Medlem
LeonaHelmsleys avatar
Såg på ditt nick att du verkar bo i Trollhättan, prova att gå till Café Regnbågen annars, där kanske du kan hitta vad du söker.
Citera
2017-07-19, 02:52
  #5
Medlem
miss-fires avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Douche-THN
Jag skulle vilja veta hur man gör för att skaffa sig en gay-kk. Jag är man i 30-årsåldern som lever vanligt straight familjeliv med en kvinna. Har alltid varit lite bi-nyfiken en har inte vågat göra något för att stilla min nyfikenhet. Ibland har jag varit i situationer där gay-killar visat intresse men det har inte känts rätt, de har varit alldeles för "bögiga", i brist på bättre ord. Jag hade velat träffa någon av samma typ som mig. Straight livsstil, inte feminin i sättet utan en "vanlig kille" som också råkar vara lite nyfiken. Gärna någon i samma situation som jag själv, alltså vanligt svenssonliv med familj osv, så att de förstår mig.
Någon enstaka gång har jag registrerat kontaktannons på typ bodycontact men när svar börjar trilla in så blir jag alltid avtänd. Det är så rakt på och "in the face" när folk börjar skicka kukbilder direkt och snacka om vad de vill göra osv. Jag har inget emot att byta kukbilder(det är ju kuk man är ute efter) men samtidigt så blir det avskräckande när folk verkar för sexuellt aggressiva. Jag vill inte ligga med någon som har sex med allt och alla. Måste kunna lita på att personen är frisk. Gärna någon som, precis som jag, bara ligger med sin fru annars.

En gång testade jag att vara med en kille men det var en besvikelse. Han var bara intresserad av att suga mig och ville ogärna släppa kuken och låta mig suga honom en stund. Jag hade lixom föreställt mig att vi skulle ge och ta lite. Hade jag bara velat bli avsugen hade jag kunnat låta min kvinna göra det. Den erfarenheten har gjort mig lite avskräckt. Jag förstår självklart att en kille som gillar killar vill suga kuk(det är ju därför jag själv är nyfiken), men jag blev ändå besviken. Är det ofta så att gay-killar kanske blir lite osams om vem som ska få suga, vem som ska få sperma först osv?

Jag vill inte gå ut på gay-klubbar av samma orsak som jag tycker att bodycontact är avskräckande. Det får inte kännas otryggt. Jag vill inte dra på mig någon smitta som jag sedan ger min kvinna.

Så, är det någon som har något tips på forum, café, eller dejtingsida som är lite mer nedtonad, där det kanske finns en chans att träffa någon som jag själv? Jag bor i närheten av landets näst största stad så mina resemöjligheter är relativt bra.
Precis som andra skriver, så tror jag på att gå på någon av RFSL's kafé eller festkväll. Fest kan innebära pub, grillfest, dansafton, spelkväll mm. Kafé är precis som det låter. Ta en kaffe och snacka lite. Jag tror att det är stört chans att träffa likasinnade på ett av RFSL's event.

Där finns helt vanliga manliga killar som gillar att snickra, meka med bilen, köra hoj, matlagning, ta en öl, prata film och musik osv.

Jag kan förstå om du inte är sugen på att besöka pride, men det är också där man hittar alla vanliga killar och tjejer. Det finns ofta specifika aktiviteter och klubbkväll, som riktar sig till det du söker. Det är ju lätt att tro att det bara är färglada fjolliga queens där, men de är ju dom som sticker ut mest och tenderar att vara dom vi ser. Men om man kollar runt i parken, så är det människor som är som du och jag där.

Nu är jag förvisso lesbisk, men använder mig av en app som heter Wapa. Samma app finns för killar och den heter Wapo. Jag tycker den är bra, då människor där är ute efter att träffa vänner, gå på en dejt eller kanske något seriösare. Den är inte som grindr eller tider, där folk bara är ute efter snabba hook ups, kukbilder och ligga. Jag träffade min tjej genom den.

Hoppas dessa tips kan vara till någon hjälp.
Citera
2017-07-23, 16:32
  #6
Medlem
PappasNyaKilles avatar
Först: sluta försöka lura dig själv och omgivningen att du är straight om du vill ha bögsex. Homofil eller bisexuell är vad du är.
Nu har du en onödig blockering när du ljuger för både frun och dig själv.

Sedan är det väl bara att ge dig ut på nätet!
Citera
2017-07-23, 17:09
  #7
Medlem
Dashades avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Douche-THN
Jag skulle vilja veta hur man gör för att skaffa sig en gay-kk. Jag är man i 30-årsåldern som lever vanligt straight familjeliv med en kvinna. Har alltid varit lite bi-nyfiken en har inte vågat göra något för att stilla min nyfikenhet. Ibland har jag varit i situationer där gay-killar visat intresse men det har inte känts rätt, de har varit alldeles för "bögiga", i brist på bättre ord. Jag hade velat träffa någon av samma typ som mig. Straight livsstil, inte feminin i sättet utan en "vanlig kille" som också råkar vara lite nyfiken. Gärna någon i samma situation som jag själv, alltså vanligt svenssonliv med familj osv, så att de förstår mig.
Någon enstaka gång har jag registrerat kontaktannons på typ bodycontact men när svar börjar trilla in så blir jag alltid avtänd. Det är så rakt på och "in the face" när folk börjar skicka kukbilder direkt och snacka om vad de vill göra osv. Jag har inget emot att byta kukbilder(det är ju kuk man är ute efter) men samtidigt så blir det avskräckande när folk verkar för sexuellt aggressiva. Jag vill inte ligga med någon som har sex med allt och alla. Måste kunna lita på att personen är frisk. Gärna någon som, precis som jag, bara ligger med sin fru annars.

En gång testade jag att vara med en kille men det var en besvikelse. Han var bara intresserad av att suga mig och ville ogärna släppa kuken och låta mig suga honom en stund. Jag hade lixom föreställt mig att vi skulle ge och ta lite. Hade jag bara velat bli avsugen hade jag kunnat låta min kvinna göra det. Den erfarenheten har gjort mig lite avskräckt. Jag förstår självklart att en kille som gillar killar vill suga kuk(det är ju därför jag själv är nyfiken), men jag blev ändå besviken. Är det ofta så att gay-killar kanske blir lite osams om vem som ska få suga, vem som ska få sperma först osv?

Jag vill inte gå ut på gay-klubbar av samma orsak som jag tycker att bodycontact är avskräckande. Det får inte kännas otryggt. Jag vill inte dra på mig någon smitta som jag sedan ger min kvinna.

Så, är det någon som har något tips på forum, café, eller dejtingsida som är lite mer nedtonad, där det kanske finns en chans att träffa någon som jag själv? Jag bor i närheten av landets näst största stad så mina resemöjligheter är relativt bra.

Din fru blir inte sotis då? Tänkte ifall hon kanske skulle vilja vara med
Citera
2017-10-11, 16:16
  #8
Medlem
Grindr eller scruff verkar som klipp och skuren för dig. poppis i hela landet och även utomlands. fullt med folk som säker kk relationer
Citera
2017-10-15, 00:50
  #9
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PappasNyaKille
Först: sluta försöka lura dig själv och omgivningen att du är straight om du vill ha bögsex. Homofil eller bisexuell är vad du är.
Nu har du en onödig blockering när du ljuger för både frun och dig själv.

Sedan är det väl bara att ge dig ut på nätet!

"Lura omgivningen?" Sluta nu. Han är lite nyfiken på bögsex, precis som vi alla är ibland.
Citera
2019-09-19, 23:08
  #10
Medlem
Massera en killkompis med olja/kräm?

Jag har masserat många killkompisar som vanligt viss har tjej. Sedan har jag märkt att de blivit kåta under massagen och fått stånd. Sedan har det bara blivit mer, med någon har det sedan blivit återkommande.....

Senast så masserade jag en muskulös killkompis för någon vecka sedan och när jag masserade hans baksida lår/ upp mot röven så sa han på skämt att han började bli kåt av de och undrade om jag hade brytt mig. Jag svarade att jag inte brydde mig och lite att det kunde hända alla typ. Sluta med att vi runkade av varandra i slutet av helkroppsmassagen, han hade aldrig gjort något med en kille men gillade det. Sa att det inte var mycket anorlunda än att bli avrunkad av sin tjej.

Du kanske skulle erbjuda en killkompis oljemassage om de kanske har haft ont i ryggen och sedan se vart de leder.

Annars kan du testa appen Grindr super bra/ enkel app med många diskreta killar som e sugna på samma sak som du!
__________________
Senast redigerad av massageadam 2019-09-19 kl. 23:10.
Citera
2019-12-29, 00:42
  #11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av massageadam
Massera en killkompis med olja/kräm?

Jag har masserat många killkompisar som vanligt viss har tjej. Sedan har jag märkt att de blivit kåta under massagen och fått stånd. Sedan har det bara blivit mer, med någon har det sedan blivit återkommande.....

Senast så masserade jag en muskulös killkompis för någon vecka sedan och när jag masserade hans baksida lår/ upp mot röven så sa han på skämt att han började bli kåt av de och undrade om jag hade brytt mig. Jag svarade att jag inte brydde mig och lite att det kunde hända alla typ. Sluta med att vi runkade av varandra i slutet av helkroppsmassagen, han hade aldrig gjort något med en kille men gillade det. Sa att det inte var mycket anorlunda än att bli avrunkad av sin tjej.

Du kanske skulle erbjuda en killkompis oljemassage om de kanske har haft ont i ryggen och sedan se vart de leder.

Annars kan du testa appen Grindr super bra/ enkel app med många diskreta killar som e sugna på samma sak som du!

Eller så gör man helt enkelt som jag gjorde här. Starta en tråd på flashback med en relativt trovärdig frågeställning. Använd ett nick som hintar om vilken stad du kommer från. Fick tre PM från flashbackare varav ett ledde till napp. Oljemassagetekniken verkar krånglig. Dessutom är alla mina privata killkompisar alldeles för fula för att böga med. Bättre att ligga med random flashbackare, iaf är det min erfarenhet efter att ha startat den här tråden.
Citera
2023-01-05, 20:41
  #12
Medlem
DocXs avatar
Grattis att du hittade vad du ville och behövde! udda tror jag att hitta gaysexkontakt på FB. Eller vad vet jag egentligen. Där det samlas en massa killar är det alltid några som börjar suga av varandra.

Är det någon annan som undrar samma så tycker i alla fall jag som också lever som och är hetero med en livslång sidokärlek för killsex (aldrig killar, bara killsex) att BodyContact är rätt bra. Men jag behöver nog inte ha det lika inlindat som du, jag vet vad jag vill och har testat för länge sedan.

För dig (eller de som känner som du, du har ju redan hittat ditt) äär nog Qruiser bra. Det kan vara allt från ett asperverst läderanalsex med knogjärnsfisting-forum till ett typ facebook för gays. Man kan ställa in hur man vill ha det och välja sin egen ton.

Och så har vi ju Grindr nuförtiden. Men det har jag aldrig prövat.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback