Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 1
  • 2
2017-07-18, 21:01
  #13
Medlem
Här finns det ingen anledning att utreda, avrätta omedelbart. Och ta också tillfället i akt och avskräck andra genom att också avrätta alla anhöriga man kan finna
2017-07-18, 21:13
  #14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av iconicatab
http://sverigesradio.se/sida/artikel...rtikel=6740737

Var därför han hade med sig en bensindunk då " ojdå , jag råka köra in i byggnaden , bäst jag tänder på mig själv "
2017-07-18, 21:20
  #15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av outback4
Rätt.bilen är vit.
Men allvarligt..polisen säger "det är någon form av trafikolycka som hänt"
alla som varit på gekås vet att inga bilar får köra in till entrén, det är långt från parkeringsplatsen
så ingen "trafikolycka" snarare liknar det händelsen i gamlastan sommaren-03 då en sinnesförvirrad invandrargubbe tappade fattningen.

Du ser väl att personen ser vit ut? Dock var det Aftonbladet som hade bilden
2017-07-18, 21:28
  #16
Medlem
Tryckkokarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av outback4
Rätt.bilen är vit.
Men allvarligt..polisen säger "det är någon form av trafikolycka som hänt"
alla som varit på gekås vet att inga bilar får köra in till entrén, det är långt från parkeringsplatsen
så ingen "trafikolycka" snarare liknar det händelsen i gamlastan sommaren-03 då en sinnesförvirrad invandrargubbe tappade fattningen.
Tänkte också på gamla stan. En psykiskt sjuk herre?
2017-07-18, 22:40
  #17
Medlem
skunkjobbs avatar
Tråden (FB) Bil kört in i Entrén på Gekås / Ullared kan väl räcka tills det ev. uppdagas om det rör sig om terrorism.
2017-07-18, 22:51
  #18
Moderator
Tinuviels avatar
Tråd låses och diskussionen förs tillsvidare här:
(FB) Bil kört in i Entrén på Gekås / Ullared

// mod
  • 1
  • 2

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback